2017/05/29

0304 Tanio i fajnie czyli kilka ciuszków z lumpka


Nie było mnie długo. Zdecydowanie wolę instagram niż pisanie bloga, które zajmuje mi dużo więcej czasu, a nie mam go zbyt wiele ostatnio.  Jednak udało mi się napisać kilka postów na zapas.

Wiecie, że uwielbiam lumpki. Dziś kilka ciuszków jakie kupiłam mojej córce za grosze 2-3 zł a także sobie.


























I wiele innych. Część rzeczy jeszcze w praniu, część od razu poszła do siostry. Powiem wam szczerze, że nie zaglądam od dłuższego czasu do sieciówek. No może tylko po skarpetki i szeroko pojętą bieliznę. W lumpach w moim mieście jest tyle ładnych ubrań dla kobiet i dzieci, a i dla panów znajdę nie raz super koszulę czy marynarkę, która spodoba się mojemu facetowi. Szkoda kasy na sieciówki. Lepiej te pieniądze przeznaczyć na super wakacje albo zainwestować w siebie. 

Coś wam wpadło w oko?

7 komentarzy :

  1. Klika rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze trafiłaś na wiele fajnych ubrań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle same cudeńka wynalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ciuszki dziecięce 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bardzo często chodze do SH :) Najczęściej wybieram się, gdy ciuchy są po 1zł :) Można znaleźć prawdziwe perełki :)
    W zeszłym roku doszukałam się pięknego, kaszmirowego sweterka, który w internecie kosztuje ponad 700 zł :D
    Ps zapraszam do rozdania na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka