2015/12/01

0214 co chciałabym dostać od mikołaja?



Mikołajki to taki czas, gdy każdy z nas czuje się magicznie. Ta magia sprawia, że napawa nas radość i uśmiech. To czas prezentów, spełniania marzeń i oczekiwania na pierwszą gwiazdkę. Każdy z nas chciałby dostać fajny prezent, który sprawi mu radość. Powiem wam szczerze, że nie mam nic przeciwko wybieraniem sobie prezentu. Wtedy zawsze jest trafiony i nie będziemy mieli nieprzyjemnej niespodzianki.

Dlatego Święty  Mikołaju oto moja dłuuga lista:)







A najchętniej wszystko na raz. Mikołaju słyszałeś???

Buziaki

60 komentarzy :

  1. Uuuu kochana, jesteś pewna, że byłaś aż tak grzeczna;)))). Ale przynajmniej wiesz, czego chcesz... Bo ja to w sumie nie za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przygotowałam list do Świętego Mikołaja:) zobaczymy jak się postara...

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna poście, a Zoeva również i mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj Mikołajem, ale ja na Twoim miejscu zajrzałabym do internetowej księgarni Martas. Nie dość, że książka jest w promocji to dzisiaj jeszcze jest Dzień Darmowej Dostawy. PS. Nie zapomnij wrzucić do koszyka kalendarza- są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam kalendarze owszem ładne, ale ja na co dzień nie używam takiego pomocnika

      Usuń
  5. Ja książeczkę Ewy już dostałam ;-) Skacz z radości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to chyba byś musiała być naprawde naprawde dobra dziewczynką żeby dostać tyle prezentów :D
    kochana klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wspopraca-z-dresslink.html :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę,że byłaś grzeczna i Mikołaj pamięta o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zoeva króluje w prawie każdej wish liście :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja lista też taka długa ;) I pędzle Zoeva też mam na liście, ale inny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie perfumy też są na mojej liście :)
    Trzymam kciuki za otrzymane udane prezenty ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym roku mikołaj mnie nie wysłuchał, ale może Gwiazdorowi się uda

      Usuń
  11. Sporo tego :) Pędzelek i książkę mam są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się okładka książki "Co za szycie". Szkoda, że jestem takim beztalenciem krawieckim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie jestem specjalistką, ale zamierzam wziąć się poważnie za przeróbki ubrań

      Usuń
  13. też mam taką listę tylko mniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamówiłam sobie już u Mikołaja książkę Red Lipstick Monster <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Książkę Ewy i pędzle Zoevy (tylko wersję Rose Golden-te pierwsze,brązowe) mam, tak, chwalę się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby Mikołaj był hojny i wszystko przyniósł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle mnie oczarowały... kolorem! :) Laptop też mi się marzy, ale to za drogi dla Mikołaja prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój laptop już się sypie przydałby się nowy

      Usuń
    2. Mnie też się marzy... Wiesz w jakim kolorze :)

      Usuń
  18. Książkę Tajniki Makijażu chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę RLM i ja mam na oku. Serię śliwkową w TBS wąchałam, ale to jednak nie moje klimaty. Co do pędzli Zoeva - wyglądają przepięknie, ale jak na razie żadnego nie mam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z chęcią bym sobie zakupiła tą serię, bo zapach mi sie podoba

      Usuń
  20. widzę że podobnie jak u mnie ;) tyle że pędzle i książeczkę mam, ale marzą mi się te same paletki ;) generalnie ta płyta Dawida to chyba ta w której gra moja znajoma na skrzypcach,ale nie mam pojęcia bo się nie interesuje za bardzo jego karierą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Dawida bardzo lubie, choć też nie śledzę jego kariery, a jedynie kolekcjonuje płyty

      Usuń
  21. Ja zawsze mówię, że nie wiem, co chcę, ale w głowie mam mnóstwo rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. zoeva kto by nie chciał? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na Mikołaja dostałam głównie kosmetyczne prezenciki, teraz jeszcze jakieś cudeńka pod choinką może znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj wiele rzeczy z twojej listy też bym chciała!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka