2018/03/11

0338 Chocolate Rose Gold od Makeup Revolution słów kilka


Kilka tygodni temu w ręce w końcu mi wpadła jedna z ostatnich czekoladowych palet od Makeup Revolution. Mimo, że mam przesyt ciepłych kolorów na powiekach to jednak te foliowe cienie mnie kupiły.
Gdziś kilka zdjęć tej pięknej palety, choć pewnie jest wam już dobrze znana.



Paletka klasycznie czekoladkowa. Kostki czekolady w odcieniu Rose Gold aczkolwiek od palety Elixir wizualnie się mocno nie różni. Plastik jest mocny i solidny.  W środku duże lustro i...

 
...piękne kolory. Ciepłe róże i czerwienie, ale i ciepłe brązy. Są podstawowe beże oraz złoto bardziej pomarańczowe i żółte. Większość cieni to maty. Górne małe oraz 3 w drugim rzędzie są foliowe. Te górne dotknięte palcem idą jak masełko. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Są po prostu piękne.



Maty jak to maty jedne bardziej napigmentowane inne mniej. Na powiekach makijaż jest widoczny. Można wykonać i coś dziennego i wieczorowego. Coś stonowanego i odważny makeup z użyciem folii. Cudo.


Cienie trzymają się powieki cały dzień bez problemu. Ja aplikiję je standardowo na bazę ArtDeco choć mam w planach zakup tej z UD lub TF. Nie mniej jednak wszystko trzyma się bez zarzutu. Zastanawiam się też nad zakupem glitera z Nyx pod cienie foliowe.

Cena paletki to 39.90. Dostępna jest w internecie na wielu stronach typu cocolita.pl czy ezebra.pl lub w niektórych drogeriach stacjonarniem. Mogę ją szczerze polecoć.

A moja miłość do czokoladek trwa🍫🍫



15 komentarzy :

  1. Nie zła kolekcja "czekoladek". Ta paleta ma ciepłe tony, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, ile nietuczącej czekolady ja tutaj widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja :) Ja mam na razie Chocolate Love oraz Naked Chocolate, które uwielbiam :) Oczywiście poluję na kolejne egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ile paletek.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jaka cudowna kolekcja czekoladek ja mam tylko jedną paletę MUR ,o której wczoraj pisałam- fire

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wolę palety z linii PRO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale masz kolekcje :) mialam okazje uzywac tej paletki, wg mnie jest na "moze byc" , nie zachwycila mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, na te dwa ostatnie zdjęcia aż mi się oczy zaświeciły ;) Tej konkretnej raczej bym nie kupiła, ale pomarańczowa czekoladka chodzi za mną już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To już tyle czekoladek wyszło? :D Nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba masz wszystkie czekoladki. Ja myślę o zakupie czarnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. no to faktycznie miłość czekoladowa trwa ;) Pięknie się prezentują wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, a kolekcja powala! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna czekoladkowa kolekcja!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka