2018/04/03

0339 naturalne mydła effic pharmacy i słów o nich kilka


Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Effic Pharmacery trzy mydełka naturalne do testu. Dziś chciałam się z wami podzielić rezultatem mojego mycia :)


Otrzymałam 3 mydełka. Wszystkie w plastikowych zgrabnych opakowaniach z wygodnym dozownikiem.


Mydło przecie trądzikowe o ciemnej barwie i charakterystycznym zapachu. Używałam regularnie 2 tygodnie. Jako, że mam kilka zmian na skórze mogę  co nie co zaobserwować. Nic mnie nie piekło, nie pogorszyło stanu zapalnego. Mydełko dezynfekowało i oczyszczało. Po dwóch dniach widziałam, że pryszcze zaczęły się zmniejszać. Normalnie trwa to od 3 do 5 dni. Po 4 dniach były praktycznie niewidoczne. Moje zmiany nie są typowym trądzikiem a jedynie "wysypem hormonalnym" jednak widzę różnicę pomiędzy tym co było miesiąc wcześniej. Może zapach nie należy do moich ulubionych to działanie oczyszczające i ułatwiające gojenie jest na plus. Lubię gdy tego typu produkty się pienią, ale choć ten tego nie robi to myślę, że to dobry produkt.


Mydełko z olejkiem z drzewa herbacianego jest również ciemnej barwy i się nie pieni. Zapach jest przyjemny. Tego produktu używałam kilkakrotnie pod prysznicem. Myłam nim nie tylko ręce, ale i twarz i resztę ciała. Mydełko odświeżało, choć się nie pieniło. Po 3 myciach skóra była trochę wysuszona, jednak efekt odświeżenie bardzo mi się podobało.


Tego produktu chciałam spróbować najbardziej. Teraz w szale i wysypie kosmetyków z aktywnym węglem takie mydełko jeszcze bardziej mnie ciekawiło tym bardziej, że się wiele naczytałam o jego właściwościach. Wadą w zasadzie jedyną tego mydła jest to, że brudzi jak wszystko z aktywnym węglem. Ręce, umywalka i ręcznik. Jednak mogłam to orzewidzieć. Mydełka ma charakterystyczny ziołowy zapach i się nie pieni. Raz pròbowałam umyć nim włosy, ale to niemożliwe. Ale... wtarłam go w skórę głowy, odczekałam kilka minut i umyłam jak zwykle. Włosy u nasady były oczyszczone, przyjemne i przetłuściły się po 2.5 dnia, a zwykle myję głowę codziennie. Super. Na twarzy zaobserwowałam zmniejszenie wydzielania sebum. Znów super. Aktywny węgiel sprawdza się u mnie. Szkoda tylko, że tak brudzi...

Podsumowując jestem zadowolona z przesyłki mimo drobnych wad. Brudzenie przez aktywny węgiel nie mogę nazwać wadą, bo ten składnik w każdym kosmetyku zachowa się tak samo. Może jedynie zapachowo mi jakoś spektakularnie nie podeszły, ale też nie mam się co czepiać.

Ogólna ocena 4+/6

Mydełka dostępne są na stronie producenta oraz na serwisie allegro.

4 komentarze :

  1. Pierwszy raz je widzę, ale czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też nigdy nie widzieliśmy tych kosmetyków, ale chętnie wypróbujemy przy okazji - nawet za cenę brudnej łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo coś dla mnie, lubię takie mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcają te mydełka do tego aby je wybróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka