2015/10/23

0199 konkurs z Balea u Rudej



Dziś moi kochani przychodzę do was z konkursem

Do wygrania będą dwa produkty Balea- peeling o zapachu jabłka z cynamonem i balsam do ciała o zapachu mango.

Aby wygrać należy obserwować bloga i wypełnić formularz odpowiadając na zadanie przeze mnie pytania. Przy okazji trzeba też mieć trochę szczęścia:)


Nie przedłużając




Regulamin:
1.Sponsorem nagród w konkursie jestem ja.
2. Aby wziąć udział w konkursie należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga i odpowiedzieć na pytanie zawarte w formularzu.
3. Nagroda nie podlega wymianie na inną.
4. Konkurs jest tylko dla osób pełnoletnich.
5. Koszty wysyłki pokrywam osobiście, ale tylko na terenie Polski. 

6. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego do 30.11.2015 do godziny 23:59.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu w przeciągu ok 5 dni od zakończenia konkursu.
8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej mailowo i ma 7 dni na podanie adresu do wysyłki.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Na koniec baner do wklejenia:


No kochani to miłej zabawy- liczę na was.

Pozdrawiam Ruda

62 komentarze :

  1. Balea! Tyle dobrego o niej słyszę, a sama nie miałam okazji testować :( Oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i oczywiście - powodzenia wszystkim życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystartowałam w konkursie:). Tyle ze nie znam odpowiedzi na pyt konkursowe:) ale strzeliłam:) szukam tego fb:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty, przecież pytanie jest banalne, a odpowiedź można znaleźć nawet na samym produkcie

      Usuń
  4. Używałam jednego i drugiego kosmetyku, więc daje większe szanse innym i nie biorę udziału. Ale kosmetyki świetnie pachną, szczególnie "peeling", więc warto powalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam się, życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim :) ja już mam przesyt Balea

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę zwłaszcza na ten balsam, zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością biorę udział, bo nie miałam jeszcze nigdy produktów Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to jest prowokować zapachem mango w balsamie:) zgłoszenie wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie poszło, banerek wstawiony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Także się zgłosiłam;) Super konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszło, wstawiłam też baner :>

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, ten Peeling jest bardzo fajny. pachnie nieziemsko :) sama go posiadam. Pachnie swietami, pewnie przez to polaczenia jablka z cynamonem. Zapraszam rowniez do mnie na moje rozdanie, w ktorym do zdobycia jest najnowszy podklad Loreal Perfect Match Makeup. Pozdrowienia!!
    http://kingaemigrantka.blogspot.de/2015/11/rozdanie-perfect-match-make-up-loreal.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysyłałam ! moze akurat uda sie :D
    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolne okulary ze sklepu firmoo.com :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysłane :)
    Marzy mi się Balea, a dostępu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka