2016/04/13

0242 świeca Village Candle African Safari- recenzja



Tą malutką świeczkę znalazłam w jednej z paczek z wygraną w rozdaniu. Przez folię zapach całkiem mi się podobał i byłam bardzo ciekawa jak zapach rozwinie się po zapaleniu. To mój pierwszy produkt tej firmy, do tej pory używałam tylko YC.




Nuty zapachowe - cytrusy, drzewo cedrowe, kadzidło i piżmo

Po zapaleniu zapach był bardzo słaby, żeby w ogóle go poczuć trzeba było podejść do świeczki. W pokoju nie wyczuwałam ani trochę jego nut. Nie wiem czy coś z moim nosem nie tak, czy ta świeczka to bubel, ale ja nic nie czułam. W bliskiej odległości owszem zapach był przyjemny, takie pomieszanie kadzidłowego zapachu ze świeżością, ale jego moc nie była powalająca. Generalnie słabizna jak dla mnie. Z woskami YC nie ma dla mnie porównania. Liczyłam na znacznie więcej.

Może trafiłam na bublowaty egzemplarz. Pojęcia nie mam, ale nie jestem zadowolona. 

Koszt to ok. 12-13 zł.


Osobiście nie polecam, ale jestem waszej opinii- znacie ten zapach, albo produkty tej firmy? Jakie macie odczucia?

13 komentarzy :

  1. Podobno wiele osób narzeka na te samplery i najlepiej sprawdzają się pokruszone i użyte jak wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zapach by mi się spodobał sam w sobie... nie znam świec tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. nic z Village nie miałam jeszcze, ja jestem wierna YC :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze nigdy, szkoda, że zapach taki mało intensywny;/

    OdpowiedzUsuń
  5. samplery paliłam zawsze jak woski, kruszyłam do kominka i intensywność wzrastała

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to mój zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde nie widziąłam jeszcze takiej opcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka