2016/04/24

0243 wyniki konkursu

Witajcie.

Strasznie dawno mnie tu nie było. Mówiąc szczerze nie zaglądam ani na bloga własnego ani na inne.

Pochłania mnie urządzanie kącika dla dziecka, zakupy gadżetów, ubranek, wizyty lekarskie.
Zupełnie nie mam czasu na bloga.


Ale czas wrócić i od razu mam dla was wyniki konkursu.

Przeczytałam wszystkie wasze odpowiedzi i najbardziej podobała mi się odpowiedź:


Karoliny Basek z bloga Kobiecy świat widziany moim okiem.


Wysyłam maila i czekam na podanie adresu.

A do was wracam niebawem z nowymi postami, mam sporo nowości do pokazania, mnóstwo ciuszków z lumpka do zaprezentowania.

Buziaki

17 komentarzy :

  1. Gratulacje :) Widzę,że nie tylko ja mam teraz urwanie głowy i brak czasu :< Niestety takie jest życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooojej ! jak ja się cieszę !!!! Dziękuje bardzo !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    Sprawy rodzinne najważniejsze :) Powodzenia ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka