2017/08/23

0310 płyn dwufazowy Eveline? Warto?


Pisałam o nim jakiś czas temu na instagramie. Teraz gdy wykończyłam opakowanie do końca mogę powiedzieć na jego temat znacznie więcej.







Nie ma w nim nic nadzwyczajnego czego nie ma w płynie dwufazowym. Dwie warstwy w stanie powiedzmy spoczynku, które po zmieszaniu tworzą jeden płyn. Jak to dwufazówka jest to płyn tłusty. Po przetarciu zostawia tłustą warstwę na twarzy. To jest akurat normalne dla tego typu produkty. Dość dobrze zmywa makijaż oka. Owszem trzeba się namachać, ale bez przesady.

Jest wydajny, a opakowanie wystarczyło mi na 4 miesiące, przy czym ja nie maluję się codziennie. Nie drażni mnie zapach. Opakowanie jest tradycyjne nieskomplikowane. Jedyna wada jaką dostrzegam to fakt, że momentami opakowanie jest całe tłuste, ale czego się spodziewać po produkcie olejowym. Nie wywołał u mnie podrażnień czyli ok.

Generalnie jest to dobry i tani produkt. Oczywiście nie podpasuje komuś, kto nie lubi tłustych produktów tłustych.

Ja ze swojej strony pewnie do niego wróce.

7 komentarzy :

  1. Od dłuższego czasu nie używam płynów dwufazowych, ale i tak dobrze wiedzieć, że ten produkt się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego z Eceline nie miałam. Jeśli chodzi o dwufazówki to sięgam albo po Ziaję albo po Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie nie jest to produkt dla mnie :/ Nienawidzę właśnie takiej tłustości przy demakijażu, próbowałam mleczek, olejków, płynów dwufazowych, ale odpowiadają mi tylko zwykłe płyny micelarne i żele do mycia twarzy. Nawet jeśli zmywają one nieco dłużej makijaż od swoich tłustych kolegów. Przez to też nie zachwyciłam się gorącą swego czasu w internecie metodą OCM :D Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie z pompką rozwiązało by produkt tłustości myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja płyny dwufazowe używam tylko do demakijażu oczu i też nie maluję się codziennie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka