2017/11/21

0328 prezenty świąteczne czyli co już kupiłam i co mam w planach


Boże Narodzenie już za pasem. Media, w których non stop migają nam reklamy z choinką, prezentami i Mikołajem ciągle o tym krzyczą. Żebyśmy przypadkiem o tym nie zapomnieli :)

Ja zawsze plany prezentowe robię wcześniej. Obmyślam i spisję pomysły. Czasami kupię coś kilka tygodni a nawet miesięcy wcześniej gdy jest to coś limitowanego lub gdy trafia się super promocja. Czym w tym roku postanowiłam obdarować najbliższych? Zerknijcie, może coś was zainspiruje.


Swoim rodzicom postanowiłam zakupić masażer do stóp, bo to fajny gadżet. Takie pluski mile widziane po ciężkim dniu. Liczę też, że moja mama używać tego będzie jako masażer do dłoni, gdy ma nasilone objawy RZS.



Siostra na pytanie co by chciała dostać odpowiedziała kosmetyki. Czemu mnie to nie dziwi. Zrobiłam już małe zamówienie w drogerii internetowej kupując kosmetyki do makijażu jak i pielęgnacji ciała i twarzy.



Nowej starej teściowej postanowiliśmy zakupić zestaw jej ukochanych perfum od Calvina Kleina wraz z balsamem. Myślę, że będzie zadowolona. Do tego 2 pachnące kule do kąpieli i słodki upominek.




Teść jako osoba nałogowo używająca słuchawek i nałogowo je niszcząca dostanie nową parę bezprzewodowych cudeniek. Oby przetrwały dłużej niż te poprzednie. A do tego jako, że teść mi się odchudza nóż do ziół, o którym ostatnio sporo wspomina.




Szwagierka zostanie w tym roku obdarowana kolczykami marki Apart. Uwielbia niebieski kolor, ale doszliśmy do wniosku, że zwykłe cyrkonie (białe) będą pasować do większej ilości stylizacji. Do tego mega piękny zestaw NeoNail w kształcie bombki. Wewnątrz pyłek, lakier zwykły i lakier brokatowy. Do wyboru są trzy warianty kolorystyczne.




A szwagier mój jako fan konsoli i gier z pewnością jakąś nowość otrzma. W zeszłym roku też dostał grę, ale może w tym nie pogniewa się, że prezent podobny:)




A wy planujecie już prezenty gwiazdkowe?
Strasznie fajne są te bombki z NeoNail. Robią robotę.

Buziaki

8 komentarzy :

  1. Ta bombka z NeoNail to naprawdę fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fani gier zawsze nie są zawiedzeni jak gry dostaną ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki masażer do stóp to fajna rzecz, nie pomyślałabym, że mozna coś takiego kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już prawie wszystkie prezenty mam :) podoba mi się ta bombka z NeoNail :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam żadnego preneztu gotowego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak jak Ci pisałam na Insta, większość prezentów mam już zrobionych. Żałuję, że nikt nie chce kosmetyków, bo wtedy byłby mniejszy problem z decyzją co komu.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam euphorię KC i uwielbiam te perfumy, polecam, zawsze chciałam mieć taki masażer do stóp

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka