2017/11/24

0329 krem do rąk rodem z hiszpanii



W ramach testu na stronie ambasadorkakosmetyczna.pl otrzymałam ten oto krem do rąk. Przyznam szczerze, że totalnie nie znana mi firma. Ale co nie było co się zrażać tylko testować.



Krem jak to krem zamknięty jest w miękiej tubce na klik. Pojemność idealna do torebki. Często używam kremów do rąk więc zużywam ich sporo. Moje dłonie w okresie jesienno zimowym są przesuszone więc tym bardziej krem schodzi niczym woda.


Produkt jest biały i lekki. Zapach delikatny i przyjemny. Po wsmarowaniu w dłonie nie ma lepkiej warstwy. Skóra jest miękka i nawilżona. Przesuszone fragmenty znikają. Jednak jak to z drogeryjnymi kremami mimo, że efekt jest to nie trwa wiecznie. Po godzinie skóra dłoni jest taka jak przed użyciem kremu.


Podsumowując w tej biało czerwonej tubce zamknięty jest całkiem spoko krem. Ładnie się wchłania i nawilża mimo nietrwałego efektu. Cena ok. 6-7 zł chociażby w drogeri vica. Stacjonarnie w małych drogeriach.

Mogę polecić

6 komentarzy :

  1. Szkoda, że efekt krótki, ale fajnie że się wchłania dość dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nietrwały efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że efekt taki krótki :/ Raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam wymagających dłoni, więc może byłby u mnie w porządku, chociaż mam już swojego ulubieńca w kremach do dłoni, więc po ten nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może u mnie dałby radę, choć ostatnio mam ulubieńca i na razie nie planuję zmian :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka