2015/03/02

0106 pachnące rozdanie u Rudej




Postanowiłam zorganizować małe rozdanie. 

Tym razem wygrywają 2 osoby!


A do wygrania jest jeden z dwóch zestawów kosmetyków pięknie zapakowany, w skład którego wchodzi żel do kąpieli, płyn do kąpieli i ręczniczek. 

Do wyboru macie wersję lawendową i magnoliową. 



Aby wziąć udział w rozdaniu

należy być obserwatorem bloga
odpowiedzieć na pytanie zawarte w formularzu oraz go całości wypełnić

dodatkowo

możesz polubić mój FB
obserwować mnie na instagramie
wkleić baner na blogu lub na FB

baner do wklejenia



Rozdanie trwa do 20.03.2015





Regulamin:

1.Sponsorem nagród do rozdania jestem ja http://rudywlos.blogspot.com
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga, odpowiedzieć na pytanie i wypełnić formularz dotyczącymi rozdania, dodatkowo można spełnić inne warunki
3. Nagroda nie podlega wymianie na inną.
4. Rozdanie jest tylko dla osób pełnoletnich.
5. Koszty wysyłki pokrywam ja, ale tylko na terenie Polski. Jeżeli wygra osoba spoza kraju zobowiązuje się ona do pokrycia kosztów lub podania adresu korespondencyjnego na terenie kraju.
6. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego (02.03.2015) do 20.03.2015 do godziny 23:59.
7. Zostanie wyłonionych dwóch zwycięzców za pomocą losowania wśród uczestników rozdania- jeden wśród chętnych na zestaw lawendowy, drugi wśród chętnych na zestaw magnoliowy.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu i na FB w przeciągu ok 5 dni od zakończenia rozdania.
8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej mailowo i ma 5 dni na podanie adresu do wysyłki, jeśli się nie zgłosi losuję kolejną osobę.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Zapraszam wszystkich do zabawy

Ruda

45 komentarzy :

  1. magnolia, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też mnie kupiły jak je zobaczyłam i od razu pomyślałam rozdanie musi być:-)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawenda lov:) udział wzięty:) cudowna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rozdanie, oczywiście zgłoszę się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam i życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością biorę udział! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagrody, więc oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam:) Śliczna nagroda:) Trzymam kciuki za lawendę:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka