2015/10/21

0198 cóż to tylko róż



Nie używam róży. Mam naturalnie spore wypieki na policzkach, których podkład nie zakryje w 100%. Stąd też róż jest dla mnie kosmetykiem zupełnie zbędnym.

Jako, że w paczce od Eveline znalazł się róż podjęłam się jego testu, jednak nie będzie on używany przeze mnie. Już znalazł nowego nabywcę:)









Jak widzicie, opakowanie plastikowe, solidne, górne wieczko przezroczyste, dzięki czemu widać kolor produktu. Soczysty piękny kolor, matowy choć tyci drobinek widać, ładnie prezentujący się na mojej dłoni oraz na policzku. Trzymał się dość długo 6-7 godzin. Później dostałam sporych wypieków i mi się jakość zatarł. Stąd też jak pisałam wyżej róże są zupełnie nie dla mnie, nie chcę wyglądać jeszcze bardziej świnkowo niż czasami wyglądam. 

Nie mniej jednak uważam, że produkt jest w porządku, a kolorek bardzo ładny. 

Dostępny jest w kilku wariantach




Cena ok 16 zł

http://sklep.eveline.eu/modelujacy-roz-do-policzkow-p40828
Dziękuję firmie za możliwość testowania, nie wpłynęło to na moją opinię

64 komentarze :

  1. Nie wszystkim róże sprzyjają, sama również prawie ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie używam, bo wyglądam jak świnka pigi:)

      Usuń
    2. ja rzadko używam, bo zawsze mam wrażenie, że nakładam je nierówno :/

      Usuń
    3. a równo też trzeba umieć

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor, ja nigdy nie mogłam się przekonać do róży, ale ostatnio to się zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też długo nie mogłam przekonać się do różu, a teraz uwielbiam te produkty :) Ten ma fajny kolor, szkoda, że nie możesz z niego za bardzo korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie zachęca do zakupu :) ładne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  6. To byłby odcień idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam różu, a ten mi się podoba nawet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bierzesz udział w moim rozdaniu, dopisz proszę maila, z którego w razie wygranej napiszesz mi swoje dane. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam spore wypieki, więc w ogóle to nie dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. jest bardzo ładny i będzie pasował wielu dziewczynom

      Usuń
  11. kolorek super, ładnie musi ożywiać cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie trochę za ciemny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor:) Ja nie potrafię ani dobierać różu do swojej karnacji itd, ani aplikować i zazwyczaj ich unikam:) A Eveline jest niedoceniane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek bardzo fajny, ale na razie mam kilka róży do zużycia, więc ban! ban na kolejne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wiele różnych odcieni, chociaż na codzień nie używam. Ale przy dobrze kryjącym podkładzie, dobrze wykonturowanej twarzy róż działa prawdziwe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki Eveline, róż gdzieś mam, ale częściej korzystam z bronzerów :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wole zdecydowanie bronzery, ale róże zaczynają mi się podobać. Twój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio nie używam róży, ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam róż ale bardzo delikatny nakladam nie tak jak co poniektóre dziewczyny bo mi sie nie podoba tak mocno nalozony to juz wtedy wole bez :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam róż Joko,który już muszę wyrzucić,ale zamierzam kupić nowy, też mam nieco czerwone poliki,ale czasem róż przyjemnie ociepla twarz

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go w innym kolorze i bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Róż to podstawa mojego codziennego makijażu. Mam nr 2 i jestem bardzo zadowolona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. to prawda, myślę, że nie jednej dziewczynie będzie pasował

      Usuń
  24. Ja w ogóle nie używam róży - z natury jestem czerwona :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam w planach w promocji w rosmanie kupić pierwszy róż, brązer i roświetlacz.. czas na piękne makijaże tylko ciekawe czy to mi wyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja się w to nie bawię jakoś nie wiem moja buzia źle wygląda z tymi produktami

      Usuń
  26. Od jakiegoś czasu pokochałam róże, a ten ma śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka