2016/06/02

0248 mały konkurs dla was



Wieki mnie tu nie było. Wybaczcie. Nie mam weny do pisania. Nie chce mi się czytać innych. Leń totalny, a będzie coraz gorzej. Lada chwila pewna mała istota odbierze mi pozostałą część energii i czasu.

W ramach rekompensaty, zapraszam na mini konkurs.

Do wygrania będzie ta oto maska do włosów- NOWA OCZYWIŚCIE





Aby o nią powalczyć wystarczy obserwować bloga i napisać w komentarzu na dole pod jaką nazwą obserwujecie oraz zostawić swój adres mail.

Macie czas do 10 czerwca.


ZAPRASZAM DO ZABAWY
 

26 komentarzy :

  1. A co mi tam, spróbuję :D Bo kto nie gra, ten nie wygrywa.
    Obserwuję jako : Ala Studnicka
    E-mail : kosmetyki.moim.zyciem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Ola S. , ol4@amorki.pl
    Pozdrawiam, powodzenia wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Szmaragd
    Mail: Mabramek9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję :D.
    Wiadomo, że obserwuję :D jako byCarol
    bizarre.case@onet.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako Patrycja Kurczak
    kurczak5000@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    Obserwuję jako: Kara
    Mail: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy jej nie miałam dlatego chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty Syossa więc biore udział :D
    Obserwuję jako: jo-jo-a
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję pod nazwą: Ida Wiracha
    e-mail: ida.wiracha@gmail.com

    Życzę powodzenia wszystkim w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Ida Wiracha
    e-mail: ida.wiracha@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Jasmine Vise
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako: KuklaK
    e-mail: kuklakasia@gmail.com
    Melduje się 500-tny członek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    e-mail: alicja259@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako lili lala
    e-mail: karmelciaxd@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marttoolla
    marttoolla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako lizzie
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Monika Szypa
    E-mail: tamlin2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Aleksandra Szymczyk
    aleczka11@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Melduję Gotowość
    e-mail:meldujegotowosc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    kosmetykoholiczka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka.
    Mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję bloga jako: nr147
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka