2016/07/21

0260 Silcare garden of colour recenzja lakieru



Ostatnio bardzo rzadko maluję paznokcie, ale jeszcze mi się to zdarza. W jakimś Shinyboxie znalazłam ten oto cudownie zielony lakier, w którym się zakochałam. Dziś chciałam wam pokazać jak wygląda na pazaurkach.







Lakier jak lakier opakowanie i pędzelek klasyczny. Metaliczny, ale nie chropowaty brokatowy. Piękna zieleń, która opalizuje na złoto i chwilami na niebiesko. Na paznokciach mam 2 warstwy, więc krycie jest w porządku. Bez utwardzacza lakier wytrzymał u mnie 4 dni bez najmniejszego szwanku, więc jest bardzo ok. Zmywa się bez problemu nie szarpie wacika jak to brokatowe lakiery. 
Bardzo go polubiłam. 

A wam jak się podoba?

23 komentarze :

  1. Ja nie lubię ani takiego efektu na paznokciach, ani zieleni:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest naprawdę bardzo ładny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek bardzo fajny - można nawet powiedzieć, że "podchodzi" pod syrenkę wykonaną na hybrydzie :) dobrze, że łatwiej się też zmywa. Ja właśnie nie przepadam za brokatowymi lakierami z racji, że o wiele trudniej się je zmywa i potem mam brokat na całych dłoniach lub gdziekolwiek indziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, już widzę ten kolor na paznokciach u moich stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo mi się podoba, już sobie stworzyłam wizję, że te kolorki na dwóch palcach i do tego czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek piekny :) Kojarzy mi sie ze Swietami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie za bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko można spotkać takie kolory, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka