2017/06/01

0305 Chocolate Vice od Makeup Revolution


Dziś kilka zdjęć jednej z moich ulubionych palet czekoladowych od MUR . Vice ma idealne moim zdaniem kolory na wiosnę i lato, ale też na jesień.











Piękne dobrze wykonane opakowanie wizualnie przypominające czekoladę w intensywnym czarnym kolorze. Nie ukrywam, że częściowo to było powodem zakupu palet.



Wszystkie cienie podpisane są na folii


Wielkie lustro jak zawsze





Kolorystyka ciepła, brązy, czerwienie, złoto. Maty i perły.


Kolory jak zawsze piękne. można wyczarować z nich wiele makijaży. Nic się nie sypie, nic nie znika na powiece na bazie oczywiście. Cienie jak i w pozostałych paletach dobrze się rozcierają. Czego chcieć więcej? Palety czekoladowe kosztują ok. 40 zł i dostępne są w wielu drogeriach internetowych.

 Ja osobiście jestem uzależniona od czekoladek. Może dlatego mam je wszystkie w kolekcji. Nie potrzebuję drogich palet znanych zagranicznych firm. MUR spełnia moje oczekiwania.

14 komentarzy :

  1. bardzo ładna ta paletka i moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę już tak długo na rynku a mi nigdy 'po drodze' do niej nie jest ! Faktycznie przeurocze są wszystkie te palety czekoladowe .

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy nam się jedna z czekoladek - mają taaaaak apetyczne opakowania, a my jesteśmy myszy-łasuchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że ma całkiem ciekawe odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paleta mi się bardzo podoba, chociaż są czekoladki, które jeszcze bardziej pasują mi kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą paletke i jest cudowna, kolory są idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnej czekoladki od Makeup Revolution. Kolorki mają piękne, ale jak dla mnie, zdecydowanie za mało w nich matów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są piękne :) Ja na razie trzymam się swojego postanowienia, co do nie kupowania cieni i jak na razie idzie mi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kolory <3 Nie kupuje teraz palet bo mam za dużo ale kusi oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka