2015/07/11

0165 konkurs Rudej i Ayurvedik- Kailas + wyniki






Dziś mam dla was konkurs, który organizuję z marką Ayurvedik pod którą kryje się być może znany wam produkt, a mianowicie krem Kailas. Mam nadzieję, że nagroda wam się spodoba i znajdzie się sporo chętnych by o nią powalczyć. 




Producent tak opisuje swój produkt, o który walczycie w konkursie:



Krem przeciwdziała wszelkiego typu zanieczyszczenia skórny, takim jak: trądzik, pryszcze, kurzajki, wypryski i wysypki alergiczne. KAILAS jest wyjątkowo skuteczny przy pielęgnacji skóry z tendencją do takich dolegliwości jak: łuszczyca, grzybica, egzemy, hemoroidy, trądzik różowaty, oparzenia, przebarwienia, pęknięcia, otarcia, odleżyny, opuchnięcia. Łagodzi ukąszenia owadów, skaleczenia oraz podrażnienia skóry po goleniu i depilacji.



Receptura produkcji kremu KAILAS jest rezultatem wieloletniej pracy ekspertów ajurwedyjskich zajmujących się badaniem właściwości ziół rosnących w Himalajach. Indyjska firma Ayurved Sumshodalaya w oparciu o receptury zawarte w ajurwedzie, we współpracy z dermatologami stworzyła krem jakiego jeszcze nie było.



Wyjątkowa skuteczność i szerokie spektrum działania kremu KAILAS wynika z tego iż do jego produkcji używa się wielu rzadkich esencji ziołowych pochodzących z dziewiczo czystych terenów Himalajów, jak również jest to zasługa prastarej ajurwedyjskiej metody łącznia esencji ziołowych w odpowiedniej kolejności i w specjalnych proporcjach, dzięki czemu uzyskuje się zwielokrotnienie ich mocy. Krem KAILAS jest w 100% naturalny.

Skład:

Cocos Nucifera (Olej kokosowy)działa bakteriobójczo, wspomaga leczenie zapalenia dziąseł, świerzbu, ropni, obrzęków, łagodzi wysypki alergiczne, stłuczenia, działa zmiękczająco - wnika głęboko w skórę.Santalum Album (Olej sandałowy)stosowany do wspomagania leczenia chorób skórnych zwłaszcza pochodzenia bakteryjnego, pomaga przy oparzeniach i poparzeniach słonecznych (działa schładząjąco), posiada właściwości dezynfekujące, antyseptyczne, niweluje uczucie pieczenia, przydatny przy wrzodach.Azardirachta Indicadziała przeciwgrzybicznie, przeciwpleśniowo, ściągająco, antybakteryjnie, antywirusowo, bardzo pomocna w chorobach skóry tj. czyraki i wrzody.Borneo Camphordziała antyseptycznie, przeciwzapalnie, przeciwgrzybicznie, pomaga w chorobach skóry.Shorea Robustadziała przeciwgrzybicznie, pomaga w krwawiących hemoroidach, wrzodach, chorobach skóry i odmrożeniach.Cyndon Dactylonłagodzi skutki skaleczeń i ran, jego właściwości są pomocne przy krwawiących wrzodach. Zioło ma właściwości ściągające.Cissampelos Pareirazmniejsza krwawienie, działa antywirusowo, antybakteryjne, przeciwtrądzikowo, posiada właściwości przeciwbólowe, przeciwzapalne, antyseptyczne.Tribulus Terrestrisposiada właściwości regenerujące (regeneruje uszkodzone tkanki), ożywcze, działa antyoksydacyjnie (odtruwająco), działa relaksująco na skórę.Aqua Calciskorzystna przy miejscowym leczeniu trądziku, zwłaszcza odmiany trądziku różowatego oraz wypryskach skórnych, działa antyseptyczne, posiada właściwości odkwaszające, stosowana miejscowo w stanach zapalnych skóry i błon śluzowych, owrzodzeniach itp., pomaga przy oparzeniach.



Ktoś chętny? 



Mam nadzieję, ze będzie was sporo. 


Zasady są bardzo proste:

OBOWIĄZKOWO TRZEBA

obserwować bloga
polubić stronę sponsora na FB
obserwować mnie na FB
odpowiedzieć na pytanie


DODATKOWO

obserwować mnie na instagramie
dodać baner na blogu
udostępnić konkurs na FB



Baner do wklejenia i podlinkowania












Regulamin:
1.Sponsorem nagród w konkursie jest marka Ayurvedik producent Kailas.
2. Aby wziąć udział w konkursie należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga, polubić FB autorki bloga i sponsora konkursu, odpowiedzieć na pytanie zawarte w formularzu.
3. Nagroda nie podlega wymianie na inną.
4. Konkurs jest tylko dla osób pełnoletnich.
5. Koszty wysyłki pokrywam sponsor, ale tylko na terenie Polski. Dlatego też po zakończeniu konkursu wyłonię 3 osoby, którym nagroda zostanie przekazana bezpośrednio od sponsora.
6. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego do 25.07.2015 do godziny 23:59.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu i na FB w przeciągu ok 3 dni od zakończenia konkursu.
8. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej mailowo i mają 2 dni na podanie adresu do wysyłki, jeśli się nie zgłoszą wybieram kolejne osoby.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Zapraszam do zabawy:)


A na koniec wyniki urodzinowego konkursu.

Przyznam, że jestem rozczarowana, gdyż zgłosiło się bardzo mało osób. Potwierdza mi to teorię, że gdy trzeba być trochę bardziej kreatywnym niż obserwować bloga, powstaje problem. Wiem, że nie każdy z was ma talent pisarski i nie każdy umie/lubi rymować. No nic. Bynajmniej z tych osób, które się zgłosiły, wybrałam zgłoszenie, które najbardziej mi się podobało, najlepiej czytało, a przy tym były to życzenia. Dwie osoby wysłały do mnie owszem rymowankę, ale nie spełniała ona kryteriów, gdyż nie były to życzenia a zwykłe wierszyki o niczym.

Do rzeczy. Zwycięzcą bezapelacyjnie zostaje Mysia Familia:)

Początkowo przyznam, że chciałam je odrzucić, bo większość tekstu to nie życzenia, jednak fakt faktem, że cały wpis zawiera w sobie elementy życzeń więc go nie skreśliłam. Inny aspekt to taki, że cały wpis jest fenomenalny. Jestem pod wrażeniem, rymowanie świetnie, wszystko ze sobą świetnie grało. Brawo, brawo, brawo. I jednocześnie dziękuję.

Czekam na adres do wysyłki na kasdwaraz@gmail.com



Pozdrawiam i zapraszam was na bieżący konkurs.

21 komentarzy :

  1. Cudowna wiadomość! Bardzo dziękuję! Cieszę się, że nie odrzuciłaś gryzoniowych życzeń. Moim zamierzeniem było przedstawić Ci mysią rodzinkę, abyś poczuła, że jesteśmy Ci bliżsi niż anonimowi uczestnicy zabawy a ponadto... uświadomić Ci jak wiele istot na tym świecie składa Ci szczere życzenia, bo w nie zawsze jesteśmy świadomi, jak wiele osób wokół nas, które cieszą się z tego, że dobrze nam się wiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję, cholernie fajnie się to czyta. Nagroda w pełni zasłużona

      Usuń
  2. Dopiero wróciłam do domu i liczyłam na to, że zdążę jeszcze napisać Ci życzenia, ale jak to często bywa... Padłam na łóżko i nie wstałam. Cóż, gratuluję zwyciężczyni. Udziału w nowym konkursie nie biorę, bo niedawno otrzymałam ten krem i nawet nie zdążyłam wypróbować

    Genialny nowy wygląd bloga, aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo liczyłam na twój udział, ale będą jeszcze okazje. A wygląd bloga to moje małe kombinacje

      Usuń
  3. Ciekawa nagroda, nigdy nie spotkałam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagroda jest gratką dla osób borykających się z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka