2015/07/13

0166 Max Factor Lasting Performance podkład dla bladziochów




Dziś przychodzę do was z recenzją. Wiele dziewczyn ma problem z dobraniem podkładu. Wiele dziewczyn szuka bardzo jasnego więc porcelanowego odcienia. Taki niestety bardzo trudno znaleźć. Nie wiele marek ma swojej ofercie taki produkt, który jest wystarczająco jasny. Ja również zaliczam się do bladziochów. I szukam jasnych podkładów. Czy coś znalazłam?





Firma Maxfactor nie należy do moich ulubionych, ba nigdy też nie miałam z nią jakiegoś wielkiego doświadczenia. Zawsze wydawało mi się, że ich produkty są kiepskie. W mojej okolicy nie ma też żadnej szafy z ich produktami. Może dlatego unikałam ich szerokim łukiem. 

Jednak jakiś czas temu u którejś blogerki znalazłam wpis na temat jasnego podkładu w znośnej cenie. To był właśnie omawiany Lasting Performance. A że u mnie nie do kupienia, zamówiłam go w internecie. Wybrałam najjaśniejszy odcień 100. Jak się spisał?

Zacznę od tego co podaje producent:

Max Factor Lasting Performance Foundation to podkład o przedłużonej trwałości.
Wygładza skórę, zapewnia optmalne krycie bez efektu maski.
Dzięki aksamitnej konsystencji idealnie się rozprowadza, nie tworzy smug i nieestetycznych plam.
Jest hypoalergiczny i nie blokuje porów.
Odpowiedni dla skóry normalnej i tłustej.

Podkład ma fajne opakowanie. Dlaczego? Ano dlatego, że cały czas stoi dziubkiem do dołu i nie trzeba machać ani mocno naciskać aby wydobyć produkt. Poza tym jest on dość rzadki, ale nie jakoś mocno płynny.




Bardzo podoba mi się aplikator, choć cenię sobie podkłady z pompką to ten aplikator mi się bardzo spodobał. Podkład jest jaśniutki jak widać na zdjęciu. Dobrze się rozciera i łatwo aplikuje. Ja najczęściej wcieram go palcami, bo pędzlami jakoś coś się nie mogę nie wiem czy nauczyć, ale paluchami mi wygodniej. 




Mam skórę mieszaną w kierunku tłustej. Aplikując podkład o 7 rano do 15 spokojnie trzyma się na mojej mordce. Owszem uzupełniam go pudrem matującym. Skóra się bardzo nie błyszczy. Po 7-8 godzinach podkład zaczyna pomału znikać, jednak nadal jest widoczny. Nie odbija się na ubraniach. Mam wrażenie, że zwyczajnie wchłania się w skórę. Wygląda bardzo naturalnie na twarzy, a jednocześnie kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt. Nie jest to podkład bardzo mocno kryjący pokroju np. Revlona czy Dermacolu, jednak do wyrównania kolorytu i średniego krycia będzie idealny. 

Jego plusem jest również to, że jest bardzo jasny, wręcz porcelanowy. Dla dziewczyn o jaśniutkiej cerze będzie w sam raz. 


Jak jest jego cena?

Na mintishop cena oscyluje w granicy 30 zł, w drogeriach pewnie podobnie. 

Moim zdaniem jak na drogeryjny podkład jest całkiem w porządku, plus za jasny kolor i opakowanie.


Moja ocena:

9/10

- za dostępność- nie wszędzie są szafy Max Factor

34 komentarze :

  1. Ja mam skórę tłustą. Jestem ciekawa ile by u mnie wytrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm jakoś nie używam produktów Max Factor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście nie jestem jakimś totalnym bladziochem, więc nie mam problemów ze znalezieniem koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele dziewczyn ma, ja też miewam czasami zależy od firmy

      Usuń
  4. Mam go i używam tylko na wielkie wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim ale sama nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam jego recenzję ;) Jest dobry, również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za podkładami płynnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też go mam i widzę, że wpada w różowe tony, ale idzie przeżyć... Nie ma efektu świnki Peppy jak w przypadku Revlona 110 Ivory :D
    Mimo wszystko polubiłam sie z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go bardzo lubię, według mnie jest bardziej żółty niż różowy, tym bardziej, ze mam rumiane policzki to bym widziała

      Usuń
  9. Nigdy go nie miałam, też jakoś niespecjalnie zaglądam do szaf tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nie w rossmanie ich nie ma stąd ich produkty są mi mało znane

      Usuń
  10. Bardo się cieszę że się spisał.. teraz ciężko dobrze dobrać podkłady.. szczególnie że rozpiętość jakości, ceny i krycia jest rózna w róznych firnach a to zajmuje czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, ja jednak swoich ulubieńców mam

      Usuń
  11. Z opisu wygląda bardzo fajnie, ja ostatnio podleczyłam moją buzię i chyba odejdę od podkładów na rzecz jedynie korektora i pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam i szczerze mówiąc nie sięgam często po ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go kiedyś i byłam zadowolona :) Ostatnio w ogóle się nie maluję. A jak już, to mam minerałki od AM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej delikatnie, a ten podkład nie należy do mocnych zapychaczy

      Usuń
  14. używałam ale niestety nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się z nim jakoś nie polubiłam, bardzo mazał mi się po twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Testowałam go na swojej skórze podczas ostatniej promocji w Rossmannie, ale dla mnie - ku mojemu zaskoczeniu - był za jasny :) Nie mniej znalazłam pasujący odcień innego podkłądu - ukochanego Affinitone.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem aż tak blada, ale moja siostra już tak :) Muszę jej dać znać, że taki jasny podkład istnieje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka