2015/07/27

0171 Nowości ostatniego czasu czyli co kupiłam i co wygrałam+ wyniki konkursu Kailas



Dziś chciałam wam pokazać co do mnie dotarło w ramach zakupów i co udało mi się wygrać w różnych konkursach w ostatnim czasie. Jest tego sporo:)


Zacznę od zakupów, bo tego jest najmniej.


Poczyniłam małe na mojej ulubionej stronie MINTI. A kupiłam:

2 woski YC, których byłam bardzo ciekawa, więc zobaczymy póki co na such pachną ładnie
bazę pod cienie Catrice z aplikatorem jak błyszczyk, skusiłam się w końcu
pędzelek do kresek


W biedronce kupiłam też szczoteczkę soniczną:)


Dotarło do mnie pudełko Shiny



Wpadłam po uszy...



A w lumpku zakupiłam sukienkę, którą przerobiłam na spódniczkę





A teraz przesyłki:

Na wizażu jest mnóstwo konkursów. Pierwszy raz udało mi się do czegoś załapać i tym oto sposobem nowy produkt do brwi trafił w moje ręce.




Dostałam się również do testów Rimmela, o których jest teraz głośno



Udało mi się też wygrać kilka rozdań:)

U Mango Mania krem pod oczy Iwostin



U blueberry fajną książkę Joanny Bator




U Agnes zestaw kremów, chusteczki i pędzel



Wygrana u Kopalni różności:) micel i krem z komórkami macierzystymi




Wygrana u Oxu, moja siostra zachwycona:)


świetną paczuszkę wygrałam na blogu Ady



Piękną zieloną bransoletkę przywiozła mi  z obozu siostra- mega kolor



Wyróżnienie u Kasi- świetna nagroda




Nawiązałam też współpracę z producentem kremu Kailas


Trochę nazbierałam:)



A teraz wyniki. Zgłosiło się kilka osób, jednak nagrodzić mogę trzy:)

A więc wygrywają:


Zuza z bloga dialoginaiwne.blogspot.com

Baskuul

kanwuje czytam testuję z bloga http://skinandtheacne.blogspot.com/


Dziewczyny czekam na wasze adresy, żebym mogła przesłać je do sponsora- mój mail kasdwaraz@gmail.com


52 komentarze :

  1. Same fajne nowości! :) Bardzo podoba mi się opakowanie Shiny Boxa, ale zawartość jakaś taka mało porywająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jak miło :) bardzo chciałam zobaczyć ten krem. Nie mogę się doczekać smarowania :)
    już piszę maila

    OdpowiedzUsuń
  3. Same zacne nowości kochana :) Miłego testowania ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, pewnością niedługo będą recenzje

      Usuń
  4. :) fajna ta spódniczka i muszę wypróbować te woski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka bardzo mi się podoba i dobrze się nosi za zwykłym czarnym topem. Wosków póki co nie paliłam, ale w opakowaniu pachną ładnie

      Usuń
  5. Gratuluje i Tobie wygranych i osobom, które wygrały u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kochana. Toz to cały wór różności. Recenzję ksiazki znajdziesz u mnie. Iwostin - znakomita sprawa. Kurcze wszystko świetne. A wygranych i załapanych - gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak to mówią, kto gra ten wygrywa, a ja biorę udział w wielu konkursach na blogach i nie tylko, uważam, że skoro ktoś je organizuje to po to by brać udział:) Jednak nie tylko jestem pazerna, bo dzielę się z innymi

      Usuń
  7. Sporo nowości :) Płytę Grzesia bardzo lubię! :) I spódniczka przerobiona bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szał wspaniałości ;) Gratuluję tylu wygranych w konkurach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego się uzbierało :) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile dobroci! <3 Czekam na opinię żelu do brwi z Maybelline :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka - mega kolor:) gratulacje dla zwycięzców i udanych testów:) cieszę się, że krem Iwostin doszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć na razie blizej mi do 30+ to i tak bede go uzywac. Ns razie jest bardzo fajny. A bransoletke uwielbiam

      Usuń
  12. Świetne nowości, bardzo ciekawi mnie baza z Catrice. Ostatnio miałam już ją w koszyku, ale ostatecznie zrezygnowałam, więc czekam na jej recenzję. ;) Co do pędzelka sense&body to niestety u mnie nie spisał się do kresek robionych żelem, natomiast świetnie można nim zagęścić linie rzęs czarnym cieniem, gdzie tutaj spisuje się świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek kupułam do kresek cieniami więc może się spisze, a baza chodziła za mną od dawna

      Usuń
  13. świetne nowości a sukienka jako spódniczka wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak wspaniałych wygranych

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu wspaniałości! :)
    Gratuluję również zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. różowy grejpfrut pachnie bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo tego ;) Miłego testowania ;) A bransoletka bombowa, uwielbiam takie żywe kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo tego wszystkiego,spodobała mi się spódniczka przerobiona z sukienki :D
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://ziajka98.blogspot.com (dawniej p-zalewska.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszczęściło się Tobie w tym miesiącu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale fakt, ze biore udzial w wielu konkursach

      Usuń
  20. Gratuluję ,miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. Najbardziej zazdroszczę oczywiście książek, hahah. Niedługo planuję konkurs u siebie i zastanawiam się czy Cię zachęcić czy dać szansę innym :D Żartuję, masz niesamowite szczęście. Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wezmę udział. Biorę udział w wielu konkursach czasami siè udaje:)

      Usuń
  22. kurcze.. ile tego..
    Gratulację kochana!! Oby więcej ;-)
    gratki dla zwycieżczyni konkursu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierałam to prawda:) dużo gram i czasami się udaje

      Usuń
  23. Zwyciężczyniom gratuluję. Tobie również - umiejętności krawieckich. Spódniczka wyszła Ci przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak się sprawdza szczoteczka soniczna?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka