2015/11/02

0203 hybryda bez lampy UV?





Na blogu mam straszne tyłu. Kompletny brak czasu. Wybaczcie.


Dziś kilka słów o produkcie, którego byłam bardzo ciekawa. Paznokcie maluję sporadycznie. Zwyczajnie jakoś nie mam potrzeby, by mieć codziennie pomalowane pazurki. Jednak kolor głębokiej czerwieni bardzo mi się spodobał i cała formuła obiecująca trwałość, więc tym bardziej chciałam spróbować.






























Nie miałam dla nich litości. Było pranie, zmywanie, sprzątanie. Zacznę jednak od początku. Oba produkty śmierdzą jak to lakiery, choć mam wrażenie, że trochę bardziej. Pędzelek jest szeroki, co mi nie przypadło do gustu. Nie lubię takich pędzelków, bo są mało precyzyjne jak dla mnie. Ale tą kwestię powiedzmy, że przemilczę. Kolor jak najbardziej ładny, głęboki. Nałożyłam pierwszą warstwę, która już dała dobre krycie, po 5 minutach nałożyłam drugą. Po kolejnych 5 minutach poszedł Top. Paznokcie nabrały połysku, ale bez przesady. Dałam im 20 minut na wyschnięcie. Gdy upewniłam się, że są suche, oczywiście nie od razu, zaczęłam normalnie funkcjonować. Zmyłam naczynia, zrobiłam pranie (ręczne), posprzątałam łazienkę środkami chemicznymi. Dzień jak każdy inny, gdy skupiamy się na porządkach. Przyszedł wieczór. I co się okazało. Na trzech paznokciach miałam obdrapane końcówki! Kurde jak to możliwe, miała się trzymać kilka dobrych dni, a tu po jednym już złazi? No nic następnego dnia również miały miejsce prace domowe i biurowe. Wieczorem problem się nasilił. Generalnie po 2 dniach ewidentnie widać było schodzenie lakieru, na kciukach wystarczyło lekko podważyć i lakier schodził z całej płytki bez najmniejszego problemu. Trwałość jak po pomalowaniu zwykłym lakierem za 3 zł. Zawiodłam się strasznie. Jednak nie skreślam. Dam mu szansę jeszcze raz, za tydzień lub dwa. Może to kwestia słabych paznokci. Jest jeszcze jeden aspekt- po pomalowaniu paznokcie miały odcień malinowej czerwieni, drugiego dnia o dziwo były wiśniowe! Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam.

Reasumując na moich paznokciach produkt zaliczył klapę, niestety, ubolewam, bo kolor śliczny.

Moja ocena:
3/10

- za gruby pędzelek
- za trwałość
- za słaby błysk po Topie
- za smród 
- za niespełnienie obietnic producenta
- za zmianę koloru
- za zbyt wysoką cenę w stosunku do jakości


Czytałam, że sprawdził się u wielu dziewczyn, u mnie nie koniecznie. 

Cena ok. 16 zł

http://evelinepolska.pl/
Dziękuję firmie za udostępnienie produktu do testów

51 komentarzy :

  1. Śliczny kolor,szkoda jednak,że taki nie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny ale niestety lakier nie dorównuje hybrydzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek bardzo ładny, szkoda, że poległ na całej linii :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, ale wolę typowe hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci taki zestaw z GR - boskie i niesamowicie długo się utrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gdybym miała swoje ładne nie łamiące się paznokcie to zapewne szalałabym za hybrydami, ale nietety tak nie jest więc zostaje przy żelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana koloru, a to ciekawostka ;|

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele razy kuszą mnie takie wynalazki , a później z podkulonym ogonkiem wracam do moich ideałów - lakiery Essie. niezniszczalne !

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i jestem mega zadowolona z tego lakieru i top coat'u. U mnie wytrzymuje bardzo długo, nie odpryskuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wystarczyło 2 dni i jestem bardzo zawiedziona

      Usuń
  10. Szkoda, odkąd noszę hybrydy to się nie przejmuję takimi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hybrydy dobra rzecz, ale się ich obawiam, bo podobno niszczą paznokcie

      Usuń
  11. Dziwi mnie Twoja opinia bo czytałam o tych lakierach mnóstwo pozytywnych wpisów. Na sobie nie wypróbuję ich działania bo ani trochę mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może moja płytka ich nie polubiła. U mnie produkt zaliczył klapę

      Usuń
  12. no to mrzeczywiscie polegl na calej linii te zwykle lakiery sie tak zmywaja ale po tym mozna by sie spodziewac wiecej niestety nie wszystko sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, a szkoda, bo pokładałam w nim nadzieje

      Usuń
    2. z kolei hybrydy robione za pomoca lapmy ladnie wygladaja i dlugo sie trzymaja wiec mysle ze warto zainwestowac mimo ze to nie maly wydatek ale warto :)

      Usuń
    3. muszę koniecznie pomyśleć

      Usuń
  13. Słyszałam, że Golden Rose też ma taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam i koniecznie muszę spróbować

      Usuń
  14. W takim razie nie za ciekawy produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Tragicznie! Je mam jakiś problem z lakierami. Nie ważne z jakiej marki, już po kilku godzinach mi odpryskują, nawet po wizycie u kosmetyczki...

    + http://karolinahorsi.blogspot.com/2015/11/wyniki-rozdania.html#comment-form :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo zwykłe lakiery się dobrze trzymają, ale ten produkt masakra

      Dzięki za podpowiedź o wygranej

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. zawiodłam się strasznie nie wiem czy to kwestia mojej płytki czy produktu

      Usuń
  17. dobrze wiedzieć że to tak słaby produkt, na pewno nie kupię bo szkoda pieniążków jak coś nie daje rady..
    chociaż na początku kolor był ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły lakier z GR za 3 zł lepiej się u mnie spisuje. Ale podkreślam U MNIE nie wiem jak będzie u innych

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. niestety lakier odłaził całymi płatami, pod wieczór 2 dnia bez problemu obskubałam go

      Usuń
  19. Szkoda, że tak szybko schodzi! Lepiej kupić jakieś inne nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może za szybko zaczęłaś tak intensywnie działać? Woda, wilgoć, do tego sporo pracy - świeży lakier potrzebuje trochę więcej czasu na doschnięcie.
    Tak czy inaczej, ja się nie skuszę - mam taki zestaw z Golden Rose do przetestowania i to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam tego po pięciu minutach a po kilku godzinach.

      Usuń
  21. Zawsze jestem zdania, że nie wszystko się sprawdzi u każdego. Sam kolor ładny, ale też mnie zaskakuje fakt, że zmieniał odcień:/

    OdpowiedzUsuń
  22. O myślałam, że to fajny produkt tak na szybko. A tu niestety zachowuję się jak zwykły lakier :/ Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gorzej, u mnie zwykły lakier potrafi trzymać się 4-5 dni bez odprysków

      Usuń
  23. Kurcze, jakoś nie mam przekonania że da się wyczarować hybrydę bez lampy... Czekam na takie cudo w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba coś im nie pykło,ale ja nie lubię ich produktów , bo sie ich boję

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka