2015/11/21

0211 Prosty przepis na pyszny obiad



Kto z was lubi plaski ziemniaczane? JA:) To smak dzieciństwa. Dziś mam banalny przepis na trochę inne placki, ale nadal ziemniaczane.









Czyż nie są piękne? A przepis banalnie prosty. Dla 4 osób wystarczy:

4 ziemniaki
1 duża cukinia
2 marchewki
mąka
2 jajka

ot cały przepis.

Po starciu warzyw trzeba pamiętać o odciśnięciu wody. Ja zanim zacznę je smażyć jako placki, podsmażam na patelni żeby zmiękły, bo bez tego placki są pół surowe.

 Smacznego

32 komentarze :

  1. bardzo fajny przepis, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich placków jeszcze nie jadłam. Muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie smaczne, a takie proste!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smacznie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam placki ziemniaczane. Próbowałam kiedyś z samą cukinią, ale były.. ble >.< Może taki podział ziemniaki-cukinia będzie smaczniejszy. Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te placki :) Często robiła je moja mama gdy byłam dzieciakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie proste przepisy jeszcze takich nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądają. Muszę spróbować, bo takiej wersji jeszcze nie robiłam. Babcia Mysz smaży placki klasyczne z ziemniaków, ewentualnie z samej cukinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczne też są smaczne. Takie proste przepisy są najlepsze

      Usuń
    2. Ja lubię posiłki proste, które łatwo i szybko można przygotować... a do tego ładnie wyglądają i apetycznie pachną, bo jem oczami i noskiem.

      Usuń
  9. Warzywny pomysł znacznie lepszy od standardowego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie uwielbiam placki z cukinnie więc ten przepis na pewno wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie przepadam za plackami ziemniaczanymi. Może taka wersja bardziej by mi smakowała ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste, a jakie dobre. ;] Lubię szybkie przepisy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka