2015/11/27

0213 moja skromna kolekcja YC



Odkąd tylko YC wpadło mi w łapy zakochałam się tych woskach do granic możliwości. I szczerze powiem wolę zdecydowanie woski, świece do mnie nie przemawiają. Raz, że są cholernie drogie, dwa wolę zmieniać co raz zapachy i testować nowe. Kupując świece straciłabym miliony.

Zawsze robiąc jakieś zakupy na mintishop.pl woski lądują w koszyku. Nie może być inaczej. Dziś chciałam wam pokazać moją bardzo skromną kolekcję. Wiem, że dziewczyny mają setki wosków, ja na razie tylko tyle. To co miłego oglądania.

Napiszcie, które zapachy lubicie.


































Znacie te zapachy? Lubicie?

50 komentarzy :

  1. Skromna? To przecież spora ilość. Zazdroszczę. Ale będzie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inni mają więcej, choć i tak jestem dumna z kolekcji

      Usuń
  2. Jak tego dużo! :) Chciałabym chociaż połowę :P Uwielbiam Home Sweet Home :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również palę woski, ale nie mam ich aż tylu bo codziennie jakiś kawałeczek schodzi. Wiele krążków znam, a pierwszy pokazany "turkusowe niebo" to jedyny ostatnio jaki mi nie odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie paliłam, ale w foli jak na razie jest ok

      Usuń
  4. Znam może połowę ;) Zwłaszcza zimowe edycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła kolekcja, kilka zapachów znam :) ja uwielbiam woski, świece...wszystko co pięknie w domu pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kolekcja, z pewnością wśród tych wosków znalazłabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka z nich i kilka z nich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko jak wiele, na każdy dzień niby zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre z nich znam i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę tu kilka wosków, które i ja miałam, albo mam :) Bardzo je lubię, bo nie są drogie, a pachną intensywnie i można poznać zapach przed kupieniem większego wariantu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze kupuję świecę, ale chyba pójdę do sklepu po tartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świec nie kupuję ze względu na cenę i to, że pali się tak długo. Jak zapach mi nie podejdzie to potem jest problem

      Usuń
  12. Zazdroszcze Ci takie ilosci :D Ja niedługo lece po nowe ^^ I zastanawiam się które wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne woski, uwielbiam

    Zapraszam do mnie:klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna kolekcja a koniecznie trzeb mieć kominek do paenia wosków? czy jest jakiś inny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominek zdecydowanie, nie jest to duży koszt ja swój kupiłam za 6 zł w Nunu Nana, ale bywają w Pepco czy Empiku lub na allegro za kilka złotych

      Usuń
  15. Mam podobną kolekcję, jeśli chodzi o ilość :) Jednak jeszcze połowy z tych zapachów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry początek :) Kilka znam, kilka mam, kilka nabędę mam nadzieję niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skromna? O.o Nie wiem, jak u Ciebie wygląda duża, haha. Ja zimą zamiast palić woski, piekę szarlotkę z ogromem cynamonu. Podobny efekt i jaki smaczny ;) Może kiedyś przekonam się do wosków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę "skromna" :D Uwielbiam wszystko co pięknie pachnie, więc chyba się zaopatrzę w kilka krążków :D Zapewne pójdę w owoce, zdecydowanie bardziej odpowiadają mi owocowe nuty :) Najbardziej do mnie przemawia "Black Cherry". Znalazłam właśnie inspirację na kolejne zakupy! Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spora kolekcja :) znam tylko te " popularne " .Jakoś wolę olejki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejki też lubię, choć w kolekcji mam tylko dwa

      Usuń
  20. To spora kolekcja, będzie Ci w domku pięknie pachnieć. Zima to idealny czas na palenie wosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pachnieć będzie obłędnie

      Usuń
    2. Moja kolekcja liczy aż... 4 woski :) Też mi ładnie pachnie. Kupiłam kiedyś na Allegro mniejsze i tańsze woski innej marki, ale to już nie ta sama jakość.

      Usuń
  21. Skromna ? Chyba sobie żartujesz :D Ja niestety nie mam jeszcze żadnego wosku ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam lemon lavender ! zamówiłam tez iceles , ciekawi mnie jego zapach strasznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolekcja nie taka skromna, widzę dużo ciekawych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj odpaliłam Pink Grapefruit - jest piękny, uwielbiam go wąchać <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu skusić się na te woski.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka