2015/11/16

0209 Moje ostatnie zakupy w SH



Jak wiecie jestem totalną lumpeksiarą. Nie kupuje w sieciówkach ubrań, bo zwyczajnie szkoda mi kasy, za jakość jaką sobą reprezentują. Wydać 40 zł za koszulkę, która po 2 praniach się rozciągnie? Za 40 zł to ja mam w swoim lumpie całą torbę ubrań.

Ale bez zbędnych wstępów... zaznaczę tylko, że żadna z tych rzeczy nie kosztowała więcej niż 3 zł:)

































Podsumowując za 31 rzeczy zapłaciłam 93 zł czyli tyle co za 1 sweter w h&m:)

I jak?

66 komentarzy :

  1. Ładne rzeczy :) Ja tam lubię kupować np. w C&A bądź Taly Weil. Jakoś zawsze jak coś tam kupowałam to mam te rzeczy do dziś. Kilka dobrych lat je używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem kupować ubrań w SH:( rzadko je odwiedzam), natomiast nie jestem też osobą, która musi co sezon zapełniać szafę nową garderobą, więc jak kupię kilka ubrań w sieciówkach w dodatku na promocjach lub wyprzedażach to też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja noszę tylko to co mi się podoba, nie patrzę na modę

      Usuń
  3. Świetne rzeczy, większość bardzo mi się podoba. Szkoda, że u mnie nie ma takich tanich sh ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pełno perełek za śmieszne pieniądze, stąd też całymi torbami wynoszę

      Usuń
  4. Ha ha! Czynie dokładnie to samo. A moj smyk dzieki lumpeksom chodzi ubrany jak ta lala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy udało Ci się upolować :), w większości wyglądają jakby były nowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ciuszki Kochana, gdybym ja mogła spacerować oglądać i przymierzać chętnie również robiła bym zakupy w SH
    Ale zagrożona ciąża niestety mi nie pozwala, na razie zostało mi jedynie allegro: (

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńka potrafisz znaleźć! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się jedynie koszula podoba.Muszę przyznać,że jak za taką cenę to niezłe zakupy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem lumpeksiarą ! I się tego wcale nie wstydzę :P Lubię się wyróżniać a kupując w sieciówkach to co wszyscy jest bardzo trudne. No i również najnormalniej w świecie szkoda mi kasy. Jestem pod wrażeniem twoich łowów ! Same perełki i ja bym z chęcią kupiła te ciuchy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdroscic łupów:) w moim mniejszym mieście jest lumpeks, gdzie połowa ciuchow jest z metkami ! We wtorki o 8 rano jest taki chaos, że koszyków brakuje, ale można wyjść z reklamowka nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam patrzeć jak te handlary się ustawiają w kolejce:)

      Usuń
  11. O matko! Te sukienki są świetne! Sama też uwielbiam robić zakupy w lumpeksach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ubranka, miałam kiedyś taką cekinową spódniczko-bluzeczkę tylko w kolorze opalizującego różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka spódniczka moim zdaniem idealnie sprawdzi się na sylwestra

      Usuń
  13. Świetne łupy! I za to kocham lumpeksy! :D
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie takie lumpki są ?! Cholerka, tyle co wędruje to jeszcze nie spotkałam się z takimi cenami :< Ja dziś spodnie dorwałam za 15 zł, już nie było w czym chodzić heh :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w ostatnie dni są ciuchy nawet po 1 zł, ale już mocno przebrane

      Usuń
  15. Super ciuszki! :) Patrząc na tego posta uświadomiłam sobie że JUTRO ŚMIGAM DO SH :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nie ma takich fajnych lumpeksów - wszystko brudne, w złym stanie, aż strach tam wchodzić ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie fajnie, u mnie jest chyba z 10 ale chodzę do 2

      Usuń
  17. Wszystko jest takie śliczne! I widać, że zupełnie nie zniszczone. Też większość moich ubrań pochodzi z sh i często są one lepszej jakości niż te kupione w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zniszczone, może minimalnie zmechacone, ale to nie problem

      Usuń
  18. Mnóstwo świetnych rzeczy udało Ci się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wybrać się do Ciebie na połowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ty masz nosa do takich okazji! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle zazdroszczę super łupów :) Moje lumpeksy słabo się prezentują w porównaniu do Twoich :P

    OdpowiedzUsuń
  22. nie trzeba wydawac fortuny by fajnie sie ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu lumpeksy żądzą :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jak ?!?! u mnie byle koszulka kosztuje 20 zł :(( porażka :(( dlatego wybieram sieciówki !!

    OdpowiedzUsuń
  25. no, no świetne ciuszki udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja się zebrać nie mogę , ta jeansowa spódniczka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne ciuszki, najważniejsze że Tobie się podobają i jesteś zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka