2014/09/08

0046 Mediderm do suchej i bardzo suchej skóry



We wcześniejszych zakupach TU pokazywałam wam krem do bardzo suchej skóry, szczególnie polecany na atopowe zapalenie skóry czy egzemę. Dziś coś o nim więcej.





Od producenta:


Wskazany dla osób chorych na łuszczycę, egzemę, atopowe zapalenie skóry. Nawilża i łagodzi objawy w stanach suchości skóry, działa łagodząco. Tworzy warstwę ochronną i zapobiega utracie wody. Szybko się wchłania, nie daje uczucia tłustości, nie brudzi, nie zawiera barwników i substancji zapachowych. Dostępny w aptekach.


Skład:

 Skład wg INCI: Aqua Purificata, Petrolatum, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Phenoxyethanol, Sodium Lauryl Sulfate


Moja opinia:


Zaczęło się u mnie od popękanej skóry po wewnętrznej stronie dłoni i od tego, że mój R cierpi na egzemę. W aptece polecili mi Mediderm. To było rok temu, od tej pory się z nim nie rozstaję. Tubka jest odkręcana pojemność 100 ml, krem biały, zwarty. Zapach wyczuwalny trochę "maściowy" ale nie nachalny. Bardzo dobrze i szybko się wchłania, dobrze się rozsmarowuje. Można do używać na całe ciało. Krem już po pierwszym użyciu koi i łagodzi podrażnienia, suchość, łuszczącą się skórę. Moje dłonie po tygodniu były jak nowe. Po wakacjach złaziła mi skóra na plecach, nogach i brzuchu. Bez niego nie dałabym rady. Pięknie mnie nawilżył, natłuścił, ale nie zostawił tłustej powłoczki. Jestem z niego bardzo zadowolona, u nas zawsze musi być choć jedna tubka. Ostatnio w aptece dostała wielki słój 500ml. teraz to mam smarowanie, że hoho:)

Cena 100 ml. ok 6-7 zł 500 ml. ok 18-20 zł dostępne tylko w aptece


Moja ocena:

10/10

27 komentarzy :

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt, dobrze wiedzieć o jego istnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę o nim pamiętać jak będę mieć problemy ze skórą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie przekonuje, właściwie to sama parafina w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na składzie nie znam, wiem, tylko, że działa

      Usuń
  4. Mam właśnie wielki słój w łazience u siebie bo siostra ma AZS a ja sama zmagam się z wieloma przesuszeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie borykam się z tym problemem dotyczącym skóry, ale znam osobę, która ma tę przypadłość, dam znać jej o tej firmie, bo produkty wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go zupełnie, ale widzę że jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, na suchą i łuszczącą skórę działa super

      Usuń
  7. Szkoda, że ma parafinę w składzie, staram się jej unikać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jednak biorąc fakt, że na prawdę działa i ładnie nawilża skórę, zapobiega łuszczeniu jestem w stanie to przeboleć

      Usuń
  8. Konkretny produkt za śmiesznie niską cenę :) Zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, na zimę pewnie i moje ręce będą go potrzebowały

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam go jeszcze ale jak wykończę swoje kremy do dłoni to się na niego skuszę cena jest bardzo niska :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka