2014/09/04

0044 co ostatnio kupiłam i co zużyłam czyli haul i denko w jednym



Ehh ostatnio jestem strasznie jestem zaganiana. Brak mi na wszystko czasu, żałuje, że doba nie trwa 48 godzin, żeby mieć możliwość zrealizowania wszystkich planów.

Ostatnio pokończyłam kilka produktów i część kupiłam z ciekawości, dla zapachu, do testu. Z chęcią się teraz z wami podzielę tym co mam:)


Zakupy



Nie ma tego spektakularnie dużo.  Jak zawsze kilka rzeczy:)

1. Żel Isana Marakuja i Kokos- wzięłam bo użekł mnie zapach, świeży jakby brzoskwiniowy (tak powinna pachnieć marakuja) i kokosowy. No i ta cena 2,99.

2. Żel Isana Pomarańcza i Grejpfrut- również cudowny zapach, nie mogłam się oprzeć 2,99.

3. Sól do kąpieli Be Beauty Trawa Cytrynowa i Bambus- był w ostatniej gazetce, dorwałam za 3,99 zapach jest świeży, nie przytłacza, nie mam wanny, ale te sole służą mi do moczenia stóp:)

4. Kapsułki hydro Rival de Loop- całe 6,99 w Rossmanie. Miałam je już wiele razy. Małe "rybki" a w nich olejek, który wcieramy w skórę twarzy, są świetne.

5. Odżywka Nivea do farbowanych włosów- po porażce szamponu z Isany nadal szukałam czegoś co wzmocni kolor moich rudości- pożyjemy zobaczymy cena 6,99 na promocji.

6. Micel z Biedronki - tego "Pana" nie trzeba przedstawiać, musiała kupić po separacji z Garnierem 4,49

7. Kredka w niebieskim kolorze z Biedronki- ostatni nabytek z gazetki. Mam bardzo mieszane uczucia po pierwszym użyciu, ale o tym innym razem:) kosztowała mnie 6,99



No dobra a co zużyłam?































1. Krem BB z Under Twenty- duża tubka długo ją cisnęłam, w sumie nie był zły skoro kupiłam kolejny:) recenzowałam go tutaj RECENZJA

2. Dezodorant Synergen Paradise- kupiłam go przypadkiem, bo był dosłownie za 1,99, ale zapach odbiega od tego co można powąchać w koreczku. Strasznie duszący i męczący. Nie kupię kolejnego opakowania, zużyłam go do odświeżania toalety:)

3. Chusteczki nawilżające Babydream- moje ukochane za 2,49. To chyba jedyne tak ranie chusteczki, które są tak mocno nasączone, a przy tym ich zapach nie jest nachalny. Inne, które miałam owszem bywały nasączone, ale mocno perfumowane. Te są delikatne. Może troszkę cieniutkie, ale mi to nie przeszkadza, zawsze mam je w torebce.

4. Krem z mocznikiem z Isany- do niedawna mój ulubiony krem do rąk. Jednak zauważyłam, że właśnie po nim moja skóra na rękach bardziej się poci, a po wewnętrznej stronie pęka. Bardzo go lubiłam, ale chyba muszę na razie zawiązać z nim separację. Kosztuje coś koło 6 zł.

5. Dove go fresh trawa cytrynowa- no cóż 48 h na opakowaniu to bajer maksymalny. Dezodorant fajnie pachniał i .... to wszystko. Nie chronił zbytnio przed potem, jednak jako odświeżenie w upał był strzałem w dziesiątkę. Jednak podstawowej funkcji ochronnej nie zauważyłam.

6. Isana suchy szampon- nie dawno pojawiła się o nim recenzja o TU. Jestem z nim w związku małżeńskim od około roku i rozwodu nie przewiduję, no chyba, że kochanek mnie mocno skusi.

7. Garnier Hydra Adapt- zużyłam do końca. Ma on swoich przeciwników i zwolenników, ja mimo alkoholu wysoko w składzie go lubiłam, ale o tym więcej w RECENZJI

8. N 36 dezodorant do stóp- nie, nie i jeszcze raz nie szczegóły TUTAJ

9. Odżywka Loreal z farby Pfemerance- Farba jest droga ponad 30 zł, ale ta odżywka jest super. Gęsta, nawilża i nabłyszcza włosy, bardzo ją lubię, jednak starcza na 5-6 użyć. Niestety



No i to na razie tyle. Do następnego.

P.s aha chwaliłam się już na FB, ale pochwalę się i tu. Pierwszy raz wygrałam jakiekolwiek rozdanie:)

69 komentarzy :

  1. Krem z Isany z mocznikiem bardzo lubię i na szczęście u mnie jego używanie nie niesie ze sobą żadnych skutków ubocznych ;) Suchy szampon, chusteczki Babydream i dezodorant Dove też miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten pierwszy żel z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te kapsułki Rival de Loop :). Krem z Isany do rąk to mój ulubieniec, nie tylko na zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne denko. Mam odżywkę z Nivea tyle,że w wersji Diamond Volume i jestem zadowolona . Skusiłaś mnie żelami Isany i sobie zakupię a co. Mała przyjemność a cieszy :). I micelek z biedronki kusi też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych żeli z Isany, chyba że trafiłam na jakiś felerny egzemplarz ...
    Gratuluję wygranej : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, chyba muszę w Rossmanie popatrzeć na te żele, Isanowe się u mnie zwykle sprawdzają i krzywdy nie czynią :D
    Krem z Isany to mój zimowy faworyt, idealny jest do nocnego odżywiania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować ten płyn z biedronki wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do dezodorantu Synergen Paradise to mam takie samo zdanie, kupiłam go jakiś czas temu również za tak niską cenę, niestety skończył tak jak Twój jako odświeżacz do toalety :) Isana suchy szampon, czeka w kolejce, mam nadzieje że u mnie to również będzie długi związek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubie te sole z biedronki.
    Są tanie i mają piekne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego pierwszego żelu z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na te nowe żele z Isany muszę zapolować, dawno nie byłam w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję kredki z Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie. Muszę zdradzić, że nie do końca pozytywna

      Usuń
  13. bardzo lubię te kąpielowe sole z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywki z Nivea nigdy nie miałam, ale chwalę sobie ich szampony, są dobre i wydajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jakiś jeden szampon, a ta odżywka taka sobie

      Usuń
  15. Odżywkę z nivea uwielbiam oraz płyn micek z be beauty :)
    Ten podkład BB lubię używać latem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak krem bb ba lato jak znalazł. Micelek używałam raz i już go lubię, męczę tego Garniera

      Usuń
  16. Mam ten krem do rąk z isany i bardzo lubie: ) u mnie zawsze jest micel z biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tą sól do kąpieli z BeBeauty, ale mój jej używał :)
    Mam też dezodorant z Dove, tylko ten z ogórkiem i ja jestem z niego zadowolona. Mam również tą odżywkę z Loreala z farby też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że odżywka nie jest jakoś oddzielnie sprzedawana. Dezodorant taki sobie

      Usuń
  18. te kapsułki miałam w rękach a nie wziełam.. teraz żałuję bo widzę ze warto ...;]

    OdpowiedzUsuń
  19. płyn z biedronki mi nie służy :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tą sól i płyn micelarny z biedry!
    buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne nowości :) A zużyć gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od dłuższego czasu używałam tych żeli z Isany i bardzo je sobie chwalę.Kiedyś używałam z aloesem i jeszcze taki z owocami..tylko nazywa nie pamiętam dokładnej..ale tak czy owak są świetne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem ich żele są bardzo dobre, osobiście nałogowo kupuję

      Usuń
  23. Fajne nowości. Chyba te rybki mam gdzieś u siebie. Gratuluję denka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post 2w1 ;) u mnie dzisiaj rowniez pojawi sie denko, a jutro prawdopodobnie nowosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że nie będę się rozdrabniać i zrobiłam 2 w 1

      Usuń
  25. Muszę sobie równiez kupić trochę Isanowych żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  26. Słynnego micela z Biedronki jeszcze nie miałam, ale już się do niego przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. spore denko i zakupy ;) też czaję się na żel pod prysznic isana :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mam w planach zakup odżywki nivea ale w wersji long repair;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też ogólnie lubię ten suchy szampon Isany, zawsze mam go w pogotowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też uwielbiam tę odżywkę do farb L'oreala :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam sól bb też kupiłam ją w tym m-cu. A z denka miałam suchy szampon, ale nie sprawdził się u mnie i zamieniłam go na Batiste.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Sole są super. Szampon u mnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  33. Żele z Isany to moi ulubieńcy :) Lubię bardzo micel z Biedry oraz sól, też moczę w niej stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak jak Ty, bardzo lubię suchy szampon Isana :) Świetny w sytuacjach awaryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Micel z biedronki to mój ulubieniec :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka