2014/09/23

0051 Żel Isana z porzeczkami



Tym razem chciałam wam pokazać żel, który kupiłam już jakiś czas temu, ale do użytku idzie dopiero teraz. Wykańczałam 4 inne, więc nie było sensu otwierać kolejnego.

A oto on:







Od producenta:

Żel pod prysznic o owocowo - kwiatowym zapachu, zawiera ekstrakt z czarnej porzeczki. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i chronić ją przed wysuszeniem. Skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka. 


Co ja o nim sadzę?

Przede wszystkim podoba mi się kolor, bardzo lubię fiolet. Żel zamknięty jest w standardowej dla Isany buteleczce na klik 250 ml. Żel jest Przeźroczysty o fioletowym odcieniu, nie jest żelem kremowym jak wiele z Isany.  Zapach jest bardzo przyjemny. Przypomina mi gumy owocowe z dzieciństwa i sok porzeczkowy wyrobu mojej babci. Nie wyczułam w nim sztuczności i chemii.  Bardzo ładnie się pieni, szczególnie na myjce i gąbce, zapach utrzymuje się w całej łazience. Nie wysusza skóry, nie podrażnia, wyczuwa się nuty owoców na skórze jakieś 30-40 minut. Później zanika, jednak i tak warto za te 3-4 zł go kupić, chociażby dla przyjemności pod prysznicem.Jest wydajny, jedno opakowanie przy codziennym użytkowaniu starczy mi co najmniej na dwa tygodnie. Jest to mój nawet nie wiem który z kolei żel z Isany i znów jestem zadowolona. Nie widzę powodu, żeby kupować inne droższe, skoro te sprawdzają się u mnie rewelacyjnie. Żel ma ładnie pachnieć i dobrze się pienić- ten zdecydowanie to robi. 


P.S

W końcu zamówiłam sobie słynne woski. Na razie 4 zobaczymy jak się sprawdzą, a zamówiłem:




 Już się nie mogę doczekać jak do mnie przyjdą:)

48 komentarzy :

  1. Te dwa ostatnie woski były okropne i duszące jak dla mnie. A żel z Isany bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przekonam się jak będzie u mnie. Co do żelu jest super

      Usuń
  2. Lubię żele z Isany, choć tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej wersji zapachowej nie miałam jeszcze żelu :) Trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez czasem kupuje te żele:) lubie bahama breeze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam nic z Isany. Ale planuje zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje rozdanie z Isana wiec moze bedziesz miala przetestowac

      Usuń
  6. Nie pamiętam czy miałam ten żel :D. U mnie szybko się zmieniają.
    Tych wosków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez. Sama tez jestem ciekawa jal sie woski spisza

      Usuń
  7. Ja skusiłam się na wersję cytrusową ale ten zamierzam również zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel jest moim najbardziej ulubionym używałam całe wakacje i mam kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak bedzie u mnie na razie uzylam go kilka razy

      Usuń
  9. Ja też lubię fiolet obok czerwieni i turkusu właśnie tek kolor moje oko najszybciej wychwytuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zapachy wybrałaś.
    Ja jeszcze nigdy nie miałam słynnych żeli isany dopiero wczoraj mąż mi kupił pierwsze dwa.
    Zobaczymy jak się spiszą u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię te żele z Isany.Gdzie zamawiałaś woski?:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep nazywa sie choco bath jakos tak. Zaneta go polecala

      Usuń
  12. Często kupuję żele Isany, bo bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tych wosków. Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię żele z Isany i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie cena zacheca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. November Rain jest jednym z moich ulubionych zapachów z Yankee. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żelu nie miałam ! :) Ale ja też zaczynam przygodę z woskami ! I cynamon chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tą wersję i też zapach mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykończenie żeli zawsze idzie mi wolno bo jednocześnie używam kilku, tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja nie miałam żadnych wosków jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są też moje pierwsze, do tej pory nie miałam

      Usuń
  21. Ja bardzo polubiłam woski z Yankee Candle.Co sobota zapraszam na recenzję do mnie.A tak przy okazji dziękuję Ci za wzięcie udziału w moim konkursie.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka