2014/09/29

0053 ROZDANIE u Rudej


Przychodzę dziś do was z obiecanym rozdaniem. 
Wybrałam kosmetyki popularnej marki ISANA i mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.



Baner:


W skład nagrody wchodzą:


 peeling do ciała

 dezodorant

 krem do rąk z mocznikiem

 szampon z mocznikiem

 żel  pod prysznic marakuja i kokos

 olejek pod prysznic melon i gruszka

 odżywka do włosów łamliwych

 sól do kąpieli o zapachu granatu



ZASADY:


Aby wziąć udział w rozdaniu należy

OBOWIĄZKOWO:
  1. być obserwatorem mojego bloga 
  2. zostawić komentarz zgłoszeniowy pod postem
daje to 1 los

DODATKOWO:
  1. polubić fp na Facebooku +1 los
  2. obserwować mnie na Google + + 1 los
  3. obserwować mnie na Instagramie + 1 los
  4. udostępnić informację o rozdaniu na Facebooku + 1 los
  5. dodać baner w bocznym menu bloga + 1 los
  6. podać adres mail 
  7. jeśli obserwowałaś blog przed rozdaniem + 1 los

Łącznie można zdobyć 7 losów.


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję blog jako:
Lubię Rudy włos na FB jako TAK/NIE (imię i pierwsza litera nazwiska) :
Obserwuję na Google+ jako TAK/NIE (link):
Obserwuję na Instagramie jako TAK/NIE (nick, imię i pierwsza litera nazwiska):
Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link):
Baner: TAK/NIE (link):
Email:

Obserwowałam przed rozdaniem TAK/NIE:




Regulamin:
1.Sponsorem nagród do rozdania jestem ja http://rudywlos.blogspot.com
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga
i dodać komentarz pod postem z informacjami dotyczącymi rozdania, za spełnienie dodatkowych warunków uczestnik otrzymuje dodatkowe losy.
3. Nagroda nie podlega wymianie na inną.
4. Rozdanie jest tylko dla osób pełnoletnich.
5. Koszty wysyłki pokrywam ja, ale tylko na terenie Polski. Jeżeli wygra osoba spoza kraju zobowiązuje się ona do pokrycia kosztów lub podania adresu korespondencyjnego na terenie kraju.
6. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego (29.09.2014) do 29.10.2014 do godziny 23:59.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu i na FB w przeciągu ok 5 dni od zakończenia rozdania.
8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej mailowo i ma 5 dni na podanie adresu do wysyłki.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
 
 
 Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z nagrody:) 


Życzę wszystkim powodzenia
 

241 komentarzy :

  1. Przez przypadek usunęłam wpis użytkowniczki, ale nie umknie jej zgłoszenie

    Obserwuję blog jako: phocasapiens
    Lubię Rudy włos na FB jako: NIE
    Obserwuję na Google+ jako: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: phocasapiens@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako: Z mojego punktu widzenia/Marta
    Lubię Rudy włos na FB jako: NIE
    Obserwuję na Google+ jako: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako: Daaisy K
    Lubię Rudy włos na FB jako: Kasia B
    Obserwuję na Google+ jako: Daaisy K
    Obserwuję na Instagramie jako: daaisy.k
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: http://daaisyk.blogspot.com/
    Email: daaisyk@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję blog jako: ma ra
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK, Ma Ra
    Obserwuję na Google+ jako TAK, ma ra
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: mara180893@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim dziewczynom ;) Ja mam isane w sprayu, ale rzadko uzywam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blog jako: Aleksandra Anna
    Lubię Rudy włos na FB NIe
    Obserwuję na Google+ jako TAK, Aleksandra Anna
    Obserwuję na Instagramie jako aleksandra_aaa
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: a.popiel.ap@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blog jako: Justyna Pezdek
    Lubię Rudy włos na FB NIE
    Obserwuję na Google+ TAK jako Justyna Pezdek
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: magda38912190@hotmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję blog jako: Wiola N.
    Lubię Rudy włos na FB: NIE
    Obserwuję na Google+ jako Wiola N.
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://parechwilumnie.blogspot.com/
    Email: lola16054@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blog jako: Monika N
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Monika N
    Obserwuję na Google+ jako TAK jako Monika N
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://monyrka.blogspot.com/
    Email: monyramala@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blog jako: Serenitka B
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Monika B
    Obserwuję na Google+ jako TAK Serenitka B
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/831837656856307
    Baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Email: akasha162@interia.eu
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako: Mstrzal
    Lubię Rudy włos na FB: nie
    Obserwuję na Google+ jako TAK: Mstrzal (https://plus.google.com/106475471754025412744/posts/p/pub?hl=pl)
    Obserwuję na Instagramie: nie
    Informacja o rozdaniu na FB: nie
    Baner: TAK/NIE (link): http://testujeiopiniuje.blogspot.com
    Email: Mstrzal@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję blog jako: byCarol
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Bizarre Case
    Obserwuję na Google+ jako TAK byCarol
    Obserwuję na Instagramie jako Nie, nie mam :)
    Informacja o rozdaniu na FB TAK:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=332516753596433&id=257725244408918
    Baner: TAK/NIE (link): nie
    Email:bizarre.case@onet.eu
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK
    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako: włosovelove.
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Syndia D
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://wlosovelove.blogspot.com
    Email: wlosovelove@o2.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog jako: brisingr M
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako TAK, brisingr M
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: brisingrm18@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog jako: Ewka501
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako TAK Kosmetyczna Tęcza
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Email: ewka501@op.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blog jako: margaret-lifestyle
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako TAK Margaret Lifestyle (https://plus.google.com/u/0/107572740498737073423/posts)
    Obserwuję na Instagramie jako TAK gossssia
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://margaret-lifestyle.blogspot.com/
    Email: lifestylemargaret@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blog jako: sar ah
    Lubię Rudy włos na FB TAK jako Sara O
    Obserwuję na Google+ TAK jako Sar ah
    Obserwuję na Instagramie TAK jako sarahsbedroom
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: sarabedroom@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję blog jako: Anna B
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK (mariamagdalena23)
    Obserwuję na Google+ jako TAK Anna B
    Obserwuję na Instagramie : nie
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link): nie
    Baner: TAK/NIE (link): tak ( www.mariamagdalena23.blogspot.com
    Email: ankka15@vp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK/NIE: nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako: Naughty Girl
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/Naughty Girl
    Obserwuję na Google+ jako TAK/Joanna Wi
    Obserwuję na Instagramie jako TAK/giovannajoanna
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Email:naughtygirl0106@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję blog jako: InfallibleLifestyle
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Infalliblelifestyle
    Obserwuję na Google+ jako TAK Agnieszka InfallibleLifestyle
    Obserwuję na Instagramie jako TAK Infalliblelifestyle
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: infalliblelifestyle@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blog jako: Maj Lena
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Milena H
    Obserwuję na Google+ jako TAK Maj Lena
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: mila3223@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję blog jako: Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
    Obserwuję na Google+ jako TAK Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
    Obserwuję na Instagramie - nie posiadam
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: TAK http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    Email: perfekcyjny.poradnik @ gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE:

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość z tych produktów już miałam także życzę powodzenia dziewczęta ! Aczkolwiek obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję blog jako: villemo
    Lubię Rudy włos na FB jako nie
    Obserwuję na Google+ jako tak Justyna D
    Obserwuję na Instagramie jako nie
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: nie
    Email: justynadzielska@onet.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blog jako:Benia besia
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/NIE (imię i pierwsza litera nazwiska) :Bernadeta B
    Obserwuję na Google+ jako TAK Benia besia
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link):https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/777554785638683
    Baner: NIE
    Email:bernadetaaa@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blog jako: lizzie
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK: Elżbieta Ś.
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako TAK: lizzie33333
    Informacja o rozdaniu na FB TAK: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/933394493355824
    Baner: NIE:
    Email: lizzie@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE:

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję blog jako: Teresa Mk
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Teresa Mk
    Obserwuję na Google+ jako TAK Teresa Mk
    Obserwuję na Instagramie jako : NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1470443136577414&id=100008352240094
    Baner: TAK http://terereniamk.blogspot.com/
    Email: terenia1234mk@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję blog jako: Essalii
    Lubię Rudy włos na FB jako TA Ania Kl
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/pages/Take-care-of-your-hair/379073612257698
    Baner: TAK http://letyourhairdown00.blogspot.com/
    Email: letyourhairdown00@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję blog jako:Zdzisława Imianowska
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Zdzisława I
    Obserwuję na Google+ jako TAK jako Zdzisława Imianowska
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/711049948981188?from_close_friend=1&notif_t=close_friend_activity
    Baner:NIE
    Email:rybkazg2@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję blog jako: Matka Wariatka
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK (Agata G.)
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK : https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/302822313248437
    Baner: NIE
    Email: adata22@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem /NIE:

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blog jako: Barbara Danielska
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK,jako Basia D
    Obserwuję na Google+ NIE:
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK, https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1478029792474258
    Baner: NIE
    Email: duszyczka2000@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję blog jako: Sylwia Bomba
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/NIE (imię i pierwsza litera nazwiska) : Sylvia B
    Obserwuję na Google+ jako TAK Sylwia Bomba
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/303903376481671
    Baner: NIE
    Email: sylviaaa100@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję blog jako: Anna Koselak
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Anna K
    Obserwuję na Google+ jako TAK/NIE (link):
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/anna.koselak.4/posts/375745259257620
    Baner: NIE
    Email: phoebe16@vp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE:

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję blog jako: Renata Grocholska
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Renata G
    Obserwuję na Google+ jako TAK Renata Grocholska
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/632406973543489
    Baner: NIE
    Email: Marylek19@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję blog jako: Pola Polaczek
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK (imię i pierwsza litera nazwiska): Iza M
    Obserwuję na Google+ jako: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: TAK (link): https://www.facebook.com/iza.wicz
    Baner: NIE
    Email: izka3@op.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: niestety NIE :(
    Pozdrawiam, Izka

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję blog jako: Jane Lo
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK (imię i pierwsza litera nazwiska) : Alena D.
    Obserwuję na Google+ jako TAK (link): Jane Lo
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK (link): https://www.facebook.com/alena.dubrowskaja/posts/739596512761754
    Baner: NIE
    Email: alena.dubrowskaja@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję blog jako: swiaturody159
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Świat Urody
    Obserwuję na Google+ jako TAK Karolina W
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link):
    Baner: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Email: swiaturody159@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję blog jako: Beata Janiak
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Beata J
    Obserwuję na Google+ jako TAK Beata Janiak
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link):
    Baner: TAK -:https://www.facebook.com/beata.janiak/posts/713465588732099
    Email: beata545@vp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem Nowa Fanka WITA

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję blog jako:Katarzyna Wierzba
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Kasia W.
    Obserwuję na Google+ jako TAK Katarzyna Wierzba
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/826789650706324
    Baner: NIE
    Email:kaja350@vp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję blog jako:Z miłości do paznokci
    Lubię Rudy włos na FB -NIE
    Obserwuję na Google+ jako TAK-Z miłości do paznokci
    Obserwuję na Instagramie -NIE
    Informacja o rozdaniu na FB -NIE
    Baner: NIE
    Email:natalia_87.87@o2.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem -NIE:

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję blog jako: kanwuje czytam testuję
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Acne skin
    Obserwuję na Google+ jako TAK: kanwuję czytam testuję
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: ewcius1991@vp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję blog jako: Renata Ciosek
    Lubię Rudy włos na FB: TAK jako Renata Ciosek
    Obserwuję na Google+ jako Renata Ciosek
    Obserwuję na Instagramie: TAK jako Renata Ciosek
    Informacja o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/renata.ciosek#!/renata.ciosek/posts/726704150747617
    Baner: NIE
    Email: renata-ciosek@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE




    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję blog jako: aaangelllaaa 94
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Angelika R
    Obserwuję na Google+ jako TAK aaangelllaaa 94
    Obserwuję na Instagramie jako nie
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: TAK aaangelllaaa.blogspot.com
    Email: aaangelllaaa@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję blog jako: Róża Pyszka
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Róża Pyszka
    Obserwuję na Google+ jako TAK Róża Pyszka
    Obserwuję na Instagramie jako TAK rozapyszka
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/roza.pyszka/posts/736591239748721
    Baner: NIE
    Email: rozapyszka@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE:

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Edzia
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Edyta J
    Obserwuję na Google+ jako TAK Edyta J
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: 17edzio08@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: boou
    E-mail: boo_oo@wp.pl

    reszta na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję blog jako: MMMaloka
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK, Lakierkowo
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK, www.lakierkowo.blogspot.com
    Email: muminek526@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję blog jako: Olga.
    Email: olgao1726@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję blog jako: nieidealniezidealnizowana
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK, Karolina Rogala
    Obserwuję na Google+ jako TAK, nieidealniezidealnizowana
    Obserwuję na Instagramie jako TAK/NIE (nick, imię i pierwsza litera nazwiska): NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK, https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/343873605775976
    Baner: TAK/NIE (link): TAK, http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    Email: karuss96@o2.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK/NIE: NIE

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję blog jako:MANGOMANIA
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link): NIE
    Baner: TAK/NIE (link):TAK http://mangomania78.blogspot.com/
    Email:MANGOMANIA78@GMAIL.COM
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję blog jako: Kasik Kasikowy
    Lubię Rudy włos na FB jako: NIE
    Obserwuję na Google+ jako: TAK Kasik Kasikowy
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: Tak http://kasikowo89.blogspot.com/
    Email: kasikowo89@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TNie

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję blog jako: Rudaaa12
    Lubię Rudy włos na FB Tak jako rudaa12.blogspot.com
    Obserwuję na Google+ jako TAK/NIE (link): nie
    Obserwuję na Instagramie jako: nie
    Informacja o rozdaniu na FB : nie
    Baner: nie
    Email:kornelia.wlosiak@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniemŁ nie

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję blog jako: Mariola L
    Lubię Rudy włos na FB: NIE
    Obserwuję na Google+: TAK jako Mariola L
    Obserwuję na Instagramie: NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: TAK: http://mojkacikwsieci.blogspot.com/
    Email: mariola94@onet.eu
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Iz.
    lubię na fb: nie
    obserwuję na G+ jako: Coco Nutt
    instagram: tak blondiii2121
    inf o rozdaniu na fb: nie
    banner: tak blondiii2121.blogspot.com
    email: blondiii2121@wp.pl
    obserwowałam przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję blog jako: Paulina Żuk
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Paulina Żuk
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: paula541804@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE:

    OdpowiedzUsuń
  60. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję blog jako: nika88
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK, jako Monika bloguje
    Obserwuję na Google+ jako TAK, jako Monika bloguje
    Obserwuję na Instagramie jako TAK, jako monikabloguje
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: one-more-dress@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję blog jako: Iwona Chomicka
    Lubię Rudy włos na FB jako: TAK/ Iwonka Ch
    Obserwuję na Google+ jako: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK/strawberryxlady (na instagramie nie mam podanego imienia i nazwiska) :)
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: chomio124@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję blog jako: zaczarowanaa
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako TAK (zaczarowanaa f)
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuje blog jako: dzaank a
    Lubie Rudy Włos na FB jako: W kobiecym świecie
    Obserwuje na Google+ jako: dzaank a
    Obserwuje na Instagramie: NIE
    Informacja o rozdaniu na FB: TAK - na www.facebook.com/Dzaanka
    Baner: TAK - www.dzaanka.blogspot.com
    E-mail: dzaanka91@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję blog jako: Jolanta K.
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: jolciaa13035@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję blog jako: ciekawskAnn
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Ania Pate...
    Obserwuję na Google+ jako TAK Anna Paterak
    Obserwuję na Instagramie jako TAKA (pantera104 Ania Pate... ):
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner/NIE
    Email: annpat104@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję blog jako:Moon.
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Justyna K.
    Obserwuję na Google+ jako TAK Moon.
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/justyna.krol.543/posts/761304537269480
    Baner: NIE
    Email:sakura251@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję blog jako: Sekrety Naszego Piękna
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Katarzyna Ł.
    Obserwuję na Google+ jako TAK Sekrety Naszego Piękna
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com
    Email: kaasiczkaa@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję blog jako: Agnieszka P
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK - Agnieszka Ł....
    Obserwuję na Google+ NIE
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: agus27sc@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję blog jako: Angelika K
    Lubię Rudy włos na FB jako: TAK Angelika K
    Obserwuję na Google+ jako TAK https://plus.google.com/u/0/stream/circles/p12ef380e89900856
    Obserwuję na Instagramie jako TAK andzia6996
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/ksiazkimodaurodaaa?ref=hl
    Baner: TAK http://bloggerka1996.blogspot.com/
    Email:blogerka1996@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję blog jako: JakisKtos
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ NIE
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://i-am-a-holic.blogspot.com
    Email: edyta.16@op.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję blog jako: Justyna Wiśniewska
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Justyna W / Mysiakowa
    Obserwuję na Google+ jako TAK/ Justyna Wisniewska
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://drobiazgowarupieciarnia.blogspot.com/
    Email: wisniewskajus@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE:

    OdpowiedzUsuń
  72. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję blog jako:Mulinka Kordonkowa
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/NIE (imię i pierwsza litera nazwiska) :Tak Mulinka Kordonkowa
    Obserwuję na Google+ jako TAK/NIE (link):Mulinka Kordonkowa
    Obserwuję na Instagramie jako TAK/NIE (nick, imię i pierwsza litera nazwiska):Nie
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/NIE (link):https://www.facebook.com/basia.gxd
    Baner: TAK/NIE (link):http://tesstereczka.blogspot.com/
    Email:mulinka5656@o2.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK/NIE: NIE

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję blog jako: Izabela Rx
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/ Izabela Rx
    Obserwuję na Google+ jako TAK/ Izabela Rx
    Obserwuję na Instagramie jako /NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK/ (link):https://www.facebook.com/IzabelaRxx/posts/349481255213932
    Baner: /NIE (link):
    Email: IzabelaRx@code-logic.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem /NIE:

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję blog jako:
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/NIE (imię i pierwsza litera nazwiska) :
    Obserwuję na Google+ jako TAK/NIE (link):
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/ania.literska.9/posts/1023847320974865
    Baner: NIE
    Email: ania12712@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję blog jako: Joanna Walczyk
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK/ Joanna M
    Obserwuję na Google+ jako TAK/ Joanna Walczyk
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/madzia.madziusia/posts/1512569358989643
    Baner: NIE
    Email: JoannaWalczyk@interia.eu
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję blog jako: Anais Roue
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK jako Wioleta R.
    Obserwuję na Google+ jako TAK jako Anais Roue
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=465422323600960&id=170692736407255
    Baner: NIE
    Email:wiola606@vp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję blog jako: anioleek89
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Marta P.
    Obserwuję na Google+ jako TAK Marta P.
    Obserwuję na Instagramie jako TAK martusiaa89
    Informacja o rozdaniu na FB: NIE
    Baner: NIE
    Email: anioleek89@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję blog jako: codziennosckobiety
    Lubię Rudy włos na FB jako codziennosckobiety
    Obserwuję na Google+ jako -
    Obserwuję na Instagramie jako -
    Informacja o rozdaniu na FB: -
    Baner: http://codziennosckobiety.blogspot.com/
    Email: codziennosckobiety@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję blog jako: Rincewind99
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Agnieszka K
    Obserwuję na Google+ jako TAK Rincewind Kopalnia Różności
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/rincewind99/posts/388107244674303
    Email: rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję blog jako: Agnieszka Winciorek
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK: Agnieszka W
    Obserwuję na Google+ jako TAK: Agnieszka Winciorek
    Informacja o rozdaniu na FB TAK: https://www.facebook.com/liveagi/posts/291657911028867
    Baner: TAK: liveagi.blogspot.com
    Email: agnieszkawinciorek92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję blog jako: Kasia Noga
    Lubię Rudy włos na FB jako Kasia Noga
    Obserwuję na Google+ jako nie
    Obserwuję na Instagramie jako nie:
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: TAK:http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com
    Email:kasianoga457@o2.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję blog jako: 'aka Mysska.
    Lubię Rudy włos na FB jako: Paulina Dominika N..
    Obserwuję na Google+ jako: ----
    Obserwuję na Instagramie jako: @paulina.dominika
    Informacja o rozdaniu na FB: ----
    Baner: ----
    Email: akamysska@gazeta.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: Nie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję blog jako: Joasiaczek
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Joanna N.
    Obserwuję na Google+ jako Joa nowa https://plus.google.com/118250971120780612579/posts
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIe
    Baner: TAK/NIE (link): http://mowtylkoszeptem.blogspot.com/
    Email: asikkk2@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK


    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję blog jako: Emm Blog
    Lubię Rudy włos na FB NIE
    Obserwuję na Google+ TAK Emm Blog
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: kosmetykiemm@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję blog jako:ernestyna44
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: TAK http://www.slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    Email:ernestyna44@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję blog jako: Eveline
    Lubię Rudy włos na FB jako NIE
    Obserwuję na Google+ jako NIE
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email:ibinka1987@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję blog jako Magdalena Kusio Lubię Rudy włos na fb jako Magda Kusio Obserwuję na G+ jako Magdalena Kusio Obserwuję na Instagramie nie Informacja o rozdaniu na fb tak https://www.facebook.com/magda.kusio.9/posts/792052297524293 Baner nie e-mail magdalenakusio@gmail.com Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję blog jako: Jagodowa^^
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Jagodowa w świecie lakierów - Nail Art & Lacquers
    Obserwuję na Google+ jako nie
    Obserwuję na Instagramie jako nie
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: TAK www.jagodowa00.blogspot.com
    Email: jagodowa00@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję blog jako: lu ciam
    Lubię Rudy włos na FB jako nie
    Obserwuję na Google+ jako TAK lu ciam
    Obserwuję na Instagramie jako nie
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: nie
    Email: luciam@interia.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję blog jako: Allecto
    Lubię Rudy włos na FB jako Maria Anna D
    Obserwuję na Google+ jako Mary Drwęcka
    Obserwuję na Instagramie jako NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: allecto.tyzyfone@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako Aggi eN
    DODATKOWO:
    Lubię na fb jako Aggi eN
    Obserwuję na +G jako Aggi eN
    Instagram: aggien88
    udostępnione na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1452325468349626&id=100007165604725
    baner w bocznym menu bloga: nie
    podać adres mail: kociolekrozmaitosci@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję blog jako:Magdalena Kwiatkowska
    Lubię Rudy włos na FB jako :NIE
    Obserwuję na Google+ jako :NIE
    Obserwuję na Instagramie jako :NIE
    Informacja o rozdaniu na FB :NIE
    Baner:NIE
    Email: magdalenakwiatkowska01@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem : NIE

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję jako: paul75i1
    E-mail: paul75i1@wp.pl
    pozostałe nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. obserwuję blog jako: wiolkaa93
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK Magda N
    Informacja o rozdaniu na FB TAK https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/693893824040336
    Baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Email: mojczyk@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję blog jako: Dorenn
    Lubię Rudy włos na FB jako -
    Obserwuję na Google+ jako: TAK, Panna Dorenn
    Obserwuję na Instagramie jako: -
    Informacja o rozdaniu na FB: -
    Baner: -
    Email:
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję blog jako: madzia
    Lubię Rudy włos na FB jako nie
    Obserwuję na Google+ jako TAK Magdalena Jezierska
    Obserwuję na Instagramie jako TAK madziami93
    Informacja o rozdaniu na FB nie
    Baner: nie
    Email: madzia3991@interia.eu
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję blog jako: karpwkropki24
    Lubię Rudy włos na FB NIE
    Obserwuję na Google+ NIE
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Informacja o rozdaniu na FB NIE
    Baner: NIE
    Email: karpiukarpiu0@o2.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję blog jako: hair world
    Lubię Rudy włos na FB jako nie
    Obserwuję na Google+ jako nie
    Obserwuję na Instagramie jako nie
    Informacja o rozdaniu na fb nie:
    Baner: tak na dole takingcareofhair.blogspot.com
    Email:kamilab1993@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję blog jako: Paula S.
    Lubię Rudy włos na FB jako TAK - Land-of-bliss
    Obserwuję na Google+ jako : nie
    Obserwuję na Instagramie jako nie
    Informacja o rozdaniu na FB : nie
    Baner: TAK - http://land-of-bliss.blogspot.com/
    Email: paulusia_s@op.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem TAK/NIE: nie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka