2015/03/10

0110 mój gruszkowy przyjaciel czyli żel z Isany



Nie wiem jak wy, ale ja jestem uzależniona od kupowania wszystkiego ci ładnie pachnie- zaczynając od wosków i świeczek kończąc na żelach pod prysznic i perfumach. Uwielbiam zapachy. Żeli pod prysznic mam całe mnóstwo i ciągle dokupuję kolejne. Dlaczego? Bo nie mogę się powstrzymać i już. 





Kolejny produkt Isany i kolejny żel od nich idzie na tapetę. Tym razem wyjęłam z szafki gruszkowy (mam w zapasie jeszcze 8 butelek różnych żeli Isana). Jak się spisał? Zapraszam na nowy post. 















Cóż tu dużo pisać- kolejny świetny żel w wykonaniu taniej drogeryjnej marki Rossmana. Kosztuje max 2,99, pachnie obłędnie, świetnie się pieni. Czego chcieć więcej. W zasadzie wszystkie ich żele mają podobnie, jeszcze nie trafiłam na taki, który by mi nie pasował. I dobrze, bo za małe pieniądze dostajemy dobry produkt. Jego zapach jest świeży, delikatny, subtelny. Czuć wyraźnie gruszkę, którą uwielbiam. Przywołuje lato i jesień, długie wieczory spędzone w sadzie na zrywaniu owoców. Uwielbiam takie zapachy. Może skład nie jest rewelacyjny, ale dla mnie żel ma przede wszystkim za zadanie dobrze się pienić i myć. Ten wykonuje to bardzo dobrze  przy okazji nastraja mnie zapachem. 
Przy codziennym użyciu starcza mi na 2 tygodnie, więc uważam, że jak na żel za 2,99 to bardzo dobry wynik. 

Serdecznie wam go polecam



Moja ocena:

10/10

- nie znajduję


Pozdrawiam Rudi

83 komentarze :

  1. Uwielbiam te żele, szczególnie za zapachy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, zapach musi być boski <3 Muszę przyznać że ta firma produkuje dobre żele o bardzo ładnym zapachu, jednak w mojej szafce z zapasami jest więcej żeli z Avonu, które też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żele z Avonu też lubię, tylko, że Isana jest 2-3 razy tańsza

      Usuń
  3. Nie miałam go nigdy. Żele z Isany lubię prócz ostatniej limitki anielskiej. Koszmar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją, ale jeszcze nie używała i teraz zaczynam mieć coraz mniej ochoty na nią

      Usuń
  4. ładne zapachy są uzależniające :) ja akurat za gruszkami nie przepadam więc to nie jest wersja zapachowa dla mnie
    aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam żadnego żelu z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana ma chyba z 10 jak nie więcej zapachów w ofercie

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zapachy ;-)
    to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do znalezienie.. to może ktoś kiedyś będzie zamawiał coś z niemiec z nim się umówić.. o tam pewnie takie cuda są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ładne zapachy i żele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za sam zapach bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go. Na początku uwiódł mnie swoim zapachem, ale gdy została go mniej więcej 1/3, nie wiem dlaczego zaczęłam wyczuwać w nim alkohol (i to tak na maxa) więc nawet nie doczekał dna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też go używam i potwierdzam Twoją opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie muszę koniecznie się za nim rozejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. 8 żeli w zapasie - jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nic potrafiłam tyle na jednych zakupach kupić i moje zapasy wynosiły kilkanaście

      Usuń
  13. Lubię bardzo produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go mieć! Przy najbliższej wizycie w Rossamnnie z pewnością go kupię♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystko o gruszkowe))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Tani i ładnie pachnący więc czego chcieć więcej

      Usuń
  17. Znam i kocham po prostu kocham! :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego jeszcze nie miałam, ale zakochałam się w płynie do dozownika z Biedronki o zapachu winogron i poziomek. Kiedyś nawet nalałam go sobie na chusteczkę i upajałam się nim hahahha Pachnie przepięknie - przypomina mi dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam go kupić a wzięłam ostatecznie wersję migdałową. Nadrobię

      Usuń
  19. Według mnie większość kosmetyków z Isany jest dobra i do tego tania. Nie zawiodłam się jeszcze na tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam gruszki i takie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię żele Isany, ale gruszki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest warta wypróbowania tym bardziej, że kosztuje grosze

      Usuń
  22. Gruszkowy... mniam....:) jeszcze nie miałam ale żele ISANY bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, dopiero ostatnio kupiłam odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam żele Isany <3

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam 2 czy 3 żele isany ale tego akurat nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go, bardzo letni zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go w ostatnie wakacje -mnie też się jakoś tak po dwóch tygodniach skończył, chętnie do niego wracam w letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że tak pozytywnie o nim mówisz, bo u mnie czeka w kolejce i mam nadzieję, że spisze się podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne sa te żele, zwłaszcza za takie śmieszne pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne mają te żele :). Ja też wszystko wącham i jak ładnie pachnie to kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę powąchać zanim kupie. Nie wyobrażam sobie brać w ciemno

      Usuń
  31. Mnie ten zapach troche mdlił ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też uwielbiam wszystkie pięknie pachnące produkty :) A z Isany bardzo lubię żele do kapieli :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapach w kosmetykach jest ważny i również lubię jak coś pachnie tak, że chce się tego używać bez końca. Żele Isany lubię, kupuję dosyć często. Ostatnio miałam gruszkowy żel do mycia, ale z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zapach zachęca do użycia dla mnie jest bardzo ważny

      Usuń
  34. Uwielbiam zapach gruszki ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka