2015/03/30

0119 prosty przepis na domową pizze




Dziś kolejny prosty przepis, który stosuję u swoim domu.

Pizzę lubi chyba każdy z nas, jednak ta najlepsza, to ta zrobiona w domu.

Dziś sprzedam wam mój prosty przepis.

1,5 szklanki mąki
1 jajko
pół szklanki wody
2 dag drożdży
pół łyżeczki soli
szczypta cukru
przyprawy do smaku np. oregano

W wodzie rozpuszczamy drożdże i mieszamy z resztą składników wyrabiając ciasto. Jeśli się klei podsypujemy mąką. Następnie zostawiamy na 30 min w ciepłym miejscu przykryte szmatką.

Po 30 minutach wyrabiamy (ugniatamy) chwilę i zostawiamy na kilka minut.

W tym czasie przygotowujemy składniki warzywne/mięsne/serowe.

Jako dodatki wrzucamy wszystko to co lubimy pełna dowolność.

Ja na ciasto ułożyłam plasterki sera, podsmażoną szynkę konserwową, paprykę, pieczarki i kukurydzę. Zasypałam serem i posypałam oregano.

Gdy ciasto odstoi swoje, wykładamy je na blachę od ciasta taką standardową 18x24 i nakłuwamy widelcem. Zostawiamy na 5 minut, żeby napuchło. Następnie wrzucamy dodatki i posypujemy serem.


Piec w temperaturze 200 C przez 20/25 minut

Cała filozofia:)






Smacznego

Ruda

83 komentarze :

  1. Uwielbiam taką! Bardzo często robię z róznymi dodatkami, Twoja wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;-) aż ślinka cieknie.. ale lubię takie rzeczy ;-)
    zresztą kuchnia włoska do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja robie bez jajka:) musze spróbować Twój przepis;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze daje jajko jakos tak z przyzwyczajenie

      Usuń
  4. wygląda przepysznie!
    ja uwielbiam pizze mojej mamy, która jest pycha! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności! Uwielbiam domową pizze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie:) zrobiłaś mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda gdyby nie mięso to zjadłabym laptopa xD Ja do ciasta lubię jeszcze dodać np. kostkę czosnkową do smaku :D Albo najczęściej czubrycę czerwoną ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wyprobowac ten przepis:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo muszę zrobić kiedyś sama zamiast zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym zjadła taką pizzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pizzę domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza jest domowa pizza ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu chodzi za mną pizza, może jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Domowa pizza jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ommmommmm dzięki za przepis :) już wiem co jutro zrobię na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam domową pizzę, ale mi smaka narobiłaś!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię pizzę na drożdżach i bez:) oczywiście domowa. Twoja wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiamy robić pizzę, ale na mące gryczanej zdecydowanie i cieniutkim cieście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I już mi ślinka cieknie :) Uwielbiam domową pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niepotrzebnie wchodzilam ;) Tak na dobranoc napatrzec sie na takie pysznosci - niewskazane ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Robiłam zawsze bez jajka, teraz wypróbuję Twój przepis. Mniam! Dawaj kawałek ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ochotę na taką pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda pysznie! na pewno skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie ciasto robię bez jajka:) ale przepisów na pizze jest kilka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie powinnam zaglądać tu o tej porze! :P Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przepadam za pizzą ale te domowe zawsze są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. domowa pizza rządzi!:). Mam swój sprawdzony przepis na ciasto rodem z pizzerii i bardzo często pizza gości w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pizzę, chętnie skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda naprawdę dobrze :) Mam już swój wypróbowany przepis, ale może kiedyś wykorzystam Twój :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka