2015/03/16

0113 Koncert Meli Koteluk, którego uświadczyłam




Jak wiecie mieszkam w małym miasteczku pod Wrocławiem. Niedawno odbył się u nas koncert Meli Koteluk. Jeśli nie wiecie kim ona jest postaram się wam w kilku słowach przybliżyć jej osobę. 






Otóż Mela ma 30 lat i jest świetną wokalistką, która bawi się muzyką. Swoją drogę zaczynała w chórku Gaby Kulki znanej alternatywnej wokalistki. Wygrała wiele konkursów muzyczny. Gatunek muzyczny jaki reprezentuje ciężko mnie samej określić jednoznacznie. Powiedziałabym, że jest to mieszanka popu, alternatywy, troszkę lekkiego rocka, poezji śpiewanej również. Piosenki Meli są bardzo przemyślane, są o czymś, w przeciwieństwie do wielu na rynku. Do tego dochodzą piękne melodie często poplątane, no i niesamowity głos. Chyba nie ma drugiego takiego wśród wielu jakie nas otaczają, choć minimalnie przypomina mi Kasię Nosowską i gatunkowo powiedziałabym, że to piosenki w podobnym stylu, choć Melka jest nieco inna. 
Zafascynowała mnie od samego początku. Swoją oryginalnością, świeżością. No i nie ma co ukrywać to przy okazji bardzo ładna dziewczyna. 
Poniżej kilka jej znanych piosenek moich ulubionych:








Mam nadzieję, że wam przypadnie do gustu, a może znacie jej twórczość. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką jej dwóch płyt i liczę na kolejne, bo dziewczyna jest super. 

A na koniec kilka zdjęć z koncertu. Mam nadzieję, że nie popełniam przestępstwa publikując je:)











Buziaki Ruda

42 komentarze :

  1. Chyba nawet nie słyszałam o tej wokalistce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ją lubię, jej teksty są świetne :) Generalnie uwielbia wszelkie koncerty, najbardziej rockowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenki i wrażliwość ma specyficzną. Reż bardzo ją lubie

      Usuń
  3. To bardzo oryginalna artystka. Chętnie posłuchałabym jej na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, opisujący ciekawe wydarzenie kulturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bylo bardzo fajnie i uwazam za warto o tym pisac

      Usuń
  5. Nie znam, nie znam :( ale wydaje się ciekawą osobą!

    _________________________________________
    Lubisz konkursy? Uwielbiasz wygrywać?
    Zapraszam na stronę, w której znajdziesz wszystkie, aktualne rozdania!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chyba nigdy nie słuchałam jej piosenek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwisko nie jest mi obce ale z jej twórczością nie jestem jakoś na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o niej co nieco, ale piosenek nie słuchałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem kto to ale jej twórczości nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam Jej muzyki, ale sama mnie do siebie zniechęciła - oglądałam jakiś program w tv, gdzie była Mela (wtedy nie wiedziałam kto to) i mówiła (krótko po wygraniu show muzycznego przez Natalię Sikorę) "co to jest w ogóle za Sikora? Ja nie wiem... znikąd się wzięła! I tak wszystko łatwo Jej przyszło! Ale ja gardzę takimi osobami. Nie to co ja, SAMA zapracowałam na swój wielki sukces! Bo ja mam talent!" (może nie dokładnie tak, ale taki był sens wypowiedzi. Pomyślałam, spoko tylko, że o Sikorze słyszałam, a o tej dziewczynie z kompleksami nie, więc obejrzałam jeszcze kawałek, żeby się dowiedzieć któż to jest. Od tego czasu jak słyszę Mela Koteluk wiem, że to osoba, która niczego sobą nie reprezentuje -> nie ciekawi mnie Jej muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojecia nie mialam o takiej wypowiedzi. Troche nie ladnie ze strony Melki

      Usuń
  11. bardzo fajne piosenki :) z chęcią posłucham także innych

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jej piosenki i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam! Szczególnie Melodia ulotna i Żurawie Origami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także nic mnie słyszałam o tej Pani. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka jej piosenek na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze mówiąc nawet nie słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie pierwszy raz o niej słysze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Melę "poznałam" przy okazji jej kampanii dla Dilmah. Bardzo szybko zakochałam się w jej twórczości, jest idealną towarzyszką w dni, kiedy potrzebuję chwili dla siebie i dla refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  19. znam ją jedynie z duetu z Czesiem, aż czuję się zmuszona pogrzebać głębiej w jej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pewnością ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka