2015/06/05

0149 ostatnie zakupy lumpeksowe i allegrowe



Dawno wam nie pokazywałam rzeczy, które zakupiłam w lumpku. Część też pochodzi z allegro, udało mi się wylicytować rzeczy naprawdę tanio, bo maksymalnie płaciłam 5 zł (oczywiście plus koszt wysyłki).

Zapraszam do oglądania:)

Prosta klasyczna sukienka materiał jakby pluszowy- kosztowała 1 zł

Zwykły dłuższy kardigan- takich rzeczy nigdy dość- 1 zł

Sukienka z H&M z szerokimi rękawami, spodobała mi się:) 2 zł

Dzianinowa spódnica, fajny pleciony wzór- 2 zł

Lniana marynarka w kolorze czekoladowym z ćwiekami- 2 zł

Sukienka bawełniana z paginami, spodobał mi się intensywny kolor- 2 zł

Mgiełka w kwiatki Atmosphere, może nic specjalnego, ale na plażę będzie idealna

Marynarka lniana Sure, kosztowała 2 zł, więc grzechem było nie brać, 

Mój ostatnio najlepszy zakup- strasznie podoba mi się ten sweterek ciepły i milutki i kosztował 3 zł

Morelowa narzutka lekka i przewiewna i kosztowała 1 zł

przewiewna sukienka dwukolorowa, wylicytowana na allegro za 4 zł

Taka to sukienka w kwiatki mgiełka kosztowała 1 zł

Nietypowa bordowa idealna do legginsów 5 zł na allegro

Lekka i przewiewna w sam raz na upały, za całe 3 zł

Może fason nie jest najmodniejszy, za to deseń strasznie mi się spodobał- 5 zł
Malinowa zwiewna sukienka za całe 2 zł
Koszul w kratkę nigdy dość- ta kosztowała 2 zł
Zawsze mi się podobały takie kurteczki więc wzięłam, może już nie modna, ale styl militarny wraca co raz- 2 zł
Zakochałam się w tej mgiełce, jest urocza i kosztowała tylko 2 zł
Musztardowy sweterek nie miał guzików, ale to nie problem- kosztował 1 zł
Koszula w kwiatki od C&A, nie byłam przekonana do niej, ale za 1 zł grzech nie brać
Plażowa sukienka H&M na wakacje w sam raz 1 zł

Marynarka w świetnym kolorze, bardzo wygodna- 1 zł
Aztecka sukienka bokserka, leży idealnie kosztowała 5 zł
Tunika koronkowa Dorothy Perkins, rękawy ma dziwne i chyba zrobię z niej bokserkę, za to ta koroneczka boska kosztowała 5 zł

Uwielbiam motyw kwiatowy, szarości też nigdy dość zakup z allegro 5 zł
Prost marynarska sukienka Z Top Shopu wylicytowana za 5 zł
Długa bokserka w mega fajnych letnich kolorach za całe 5 zł na allegro
Bardzo spodobały mi się kolory i wzór, może nie jest jakaś super modna, ale w moim stylu- 5 zł

Ostatni nabytek na allegro za całe 5 zł, świetna będzie do pracy






Ciekawa jestem czy coś wam przypadło do gustu. Mnie się te rzeczy bardzo podobają. Wiem, że mam specyficzny styl. Jednak bardzo go lubię:)

55 komentarzy :

  1. ostatnia sukienka, sweterek i mgiełka za 2 zł spodobały mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, ta czekoladowa marynarka z ćwiekami jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię robić zakupy w lumpeksach, można trafić na wiele perełek za grosze! Twój post jest na to idealnym przykładem ;-) Za parę złotych można się ubrać ładnie i modnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja unikam sklepów z nowymi ubraniami, zwyczajnie szkoda mi kasy

      Usuń
  4. Ale masz oko :) Świetne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba :) gdybym widziała te rzeczy u mnie w SH kupiłabym je bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że lumpki wokół mnie są niezłe

      Usuń
  6. Sporo tego, niektóre rzeczy wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że masz fazę na sukienki, ja też ostatnio parę kupiłam, choć do niedawna ich nie nosiłam wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia sukienka, cudowwnaaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba, choć jest ciut za krótka

      Usuń
  9. Świetne łupy :) Uwielbiam bluzeczki typu mgiełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy za tak małe pieniądze, gratuluję łupów!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. zaszalałaś za dosłownie grosze :) fajne ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie za kwotę jaką wydałam kupiłabym może 1 rzecz w h&m czy zarze

      Usuń
  12. Tez lubię kupować rzeczy po złotówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim lumpeksie nie ma takich fajnych ubrań, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierze w każdym są trzeba tylko mieć oko

      Usuń
  14. Świetne rzeczy ;-)
    aż nie wiadomo co lepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, niezłe łupy. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem też lubię coś poszperać w lumpeksach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne łupy ,ja też poluję na perełki w lumpkach za 1zł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio zaczęłam odwiedzać lumpy coraz częściej, kiedyś nie potrafiłam robić w nich zakupów, nic mi się nie podobało. W końcu nauczyłam się wynajdywać "perełki: :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aztecka sukienka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W lumpach można znaleźć niezłe perełki za grosze i niekiedy będzie to unikatowa rzecz której nikt inny nie będzie miał - nie to co w sklepach sieciowych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobny gust co do ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udane łowy :) Bokserka w paski wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybieram się w tygodniu na polowanie, więc mam nadzieję, że moje zdobycze będą równie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zdecydowanie najbardziej lubię robić zakupy przez Internet i podoba mi się to, ze szybko pojawią się one w moim domu. Wszystko to oczywiście dzięki kurierom. Ciekawie na temat ich pracy piszą w https://www.sendit.pl/blog/category/dla-klientow-sendit i myślę, że jak najbardziej warto jest to wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka