2015/06/15

0154 Urodzinowy konkurs u Rudej czyli bądź kreatywny




Witajcie:)

Jak pisałam na FB, ogłaszam konkurs z okazji moich urodzin. Których? 26:) Stara jestem:)
I tak też z racjo posiadania za niedługo 26 wiosen, nagrodą będzie pudło kosmetyków i nie tylko, składające się z 26 elementów. W większości są to kosmetyki nowe, kilka jest raz spróbowana, maźnięta dosłownie.

A co w pudle? O tym za moment. 


Nie będzie to typowe rozdanie ani losowanie. Czekam natomiast na waszą kreatywność. Otóż będziecie musieli wykazać się umiejętnością rymowania:) Z racji, że sama uwielbiam tworzyć rymy, postanowiła "zobaczyć was w akcji"

Kogoś odstraszyłam?  Przykro mi. 






A zatem oprócz standardowego obserwowania bloga (warunek konieczny) każdy z was ma za zadanie stworzyć rymowany wierszyk urodzinowy. Nie koniecznie z myślą o mnie:) Może być on dla babci, taty, kumpla czy dziewczyny. Mogą to być również życzenia dla mnie, będzie mi wtedy bardzo miło. Chodzi o to by ukazać w nim osobę wam bliska, której z całego serca życzycie... no własnie czego. 

Wierszyk, który spodoba mi się najbardziej wygra wyżej wspaniałe pudełko wspaniałości. 

Aha i zaznaczam, że każdy będę sprawdzać w internecie. Nie próbujcie kopiować z popularnych stron z wierszykami, z FB i tego typu stron. Każdy przefiltruje. To ma być wasze autorskie dzieło. Nie ma też znaczenia długość. Może to być epopeja, może być to jeden rym, ale za to jaki. 

No dobrze, to przejdźmy teraz do nagrody- co zawiera pudło?:

1. antyperspirant Garnier Neo- nowy
2. pomadka Mariza w kolorze różowym- nowa
3. dezodorant Balea o zapachu kiwi- nowy
4. płyn do higieny intymnej Joanna- nowy
5. carmex wośniowy- nowy
6. olejek arganowy do włosów- opakowanie zawiera tylko jeden olejek, gdyż drugi przy wyjmowaniu stłukłam:/
7. kapsułki Rival de Loop nawilżające- nowe
8. wosk YC Angel`s wings- nowy
9. wosk YC Citrus water- nowy
10. zestaw kremów do depilacji twarzy FACE- nowy
11. kamuflaż Glazel- musnęłam palcem raz
12. kuleczki do kąpieli 3 szt- nowe wiadomo
13. pianka do golenia Isana o zapachu jabłkowym- nowa
14. mydełko Dove- nowe
15. błyszczyk do ust Miss Sporty- musnęłam raz palcem
16. tabletki na poprawę jakości cery trądzikowej- nowe
17. ekologiczne mydełko oliwkowo-laurowe- nowe
18. żel pod prysznic Lush
19. odżywka do włosów Balea mango- nowa
20. kwas salicylowy- otwarty, nie używany
21. cień sypki Mariza- użyty raz
22. kuleczki rozświetlające Glazel- nowe
23. turban do włosów- nowy
24. kredka do oczu czarna Etre belle- nowa
25. francuskie mydełko Extra doux- nowe
26. zestaw próbek takich marek jak: Ziaja, Bandi, BingoSpa, Barwa siarkowa, Love me green,


Podoba się? Mam nadzieję.

A teraz baner do wklejenia



Na koniec zamieszczam regulamin i oczywiście formularz zgłoszeniowy.






Regulamin:
1.Sponsorem nagród w konkursie jestem ja http://rudywlos.blogspot.com
2. Aby wziąć udział w konkursie należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga, napisać rymowankę
i wypełnić formularz dotyczącymi rozdania.
3. Nagroda nie podlega wymianie na inną.
4. Konkurs jest tylko dla osób pełnoletnich.
5. Koszty wysyłki pokrywam ja, ale tylko na terenie Polski. Jeżeli wygra osoba spoza kraju zobowiązuje się ona do pokrycia kosztów lub podania adresu korespondencyjnego na terenie kraju.
6. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego do 10.07.2015 do godziny 23:59.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu i na FB w przeciągu ok 5 dni od zakończenia konkursu.
8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej mailowo i ma 5 dni na podanie adresu do wysyłki, jeśli się nie zgłosi wybieram kolejną osobę.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



Zapraszam do zabawy i powodzenia:)

29 komentarzy :

  1. Rymować nie umiem, więc nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział, ale muszę trochę pomyśleć.
    Wszystkiego najlepszego, ton kosmetyków, dużo szczęścia, miłości (chociaż te 3 rzeczy się łączą ^^), wytrwałości w pisaniu i wiernych czytelników, zdrowia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kochana. Ja nie jestem kreatywna, a juz poetycko to leżę i kwiczę. Dlatego w konkursie nie wystartuje. Ale życzę Ci z całego serca milosci i zdrowia. Reszta przyjdzie sama:). No rzeczywiscie... 26 lat. Ech... Kiedy to było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź udział, z pewnością coś ciekawego napiszesz:) A za życzenia dziękuję

      Usuń
  4. ale dobroci <3 chyba trzeba będzie coś pomyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze.. Wiersze to nie dla mnie. Pomyślę. Jeśli coś przyjdzie mi do głowy, to z wielką chęcią powalczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj trzeba to przemyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja rymować nie umiem, więc życzę powodzenia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę rymowanek! :P Ale widzę, że nagrody zacne, więc na pewno zgłosi się wielu poetów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę nad nim pomyśleć, ale na pewno coś napisze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszło zgłoszenie ;)
    Powodzenia sobie i dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszenie wysłałam, mam nadzieję, że doszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie jestem pełnoletnia, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pssst... My, Myszy również wysłałyśmy życzenia... ale więcej nie zdradzimy! To niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka