2015/06/09

0151 kobiecy szyk od shinybox



Dziś prezentacja pudełka Kobiecy Szyk od Shinybox. Z oceną wstrzymam się na koniec.







Gąbka Konjac jest w 100 procentach naturalną gąbką służącą do oczyszczania i masażu twarzy oraz ciała. Konjac to korzeń rośliny znanej i cenionej w Japonii od ponad 1500 lat ze swoich właściwości odżywczych i zdrowotnych. Już w VI wieku n.e. stosowany był w japońskiej medycynie. Produkt zawiera naturalny czynnik nawilżający, który łagodzi efekty peelingu i masażu. Dodatek organicznych składników w postaci aloesu, węgla aktywnego, likopenu, kolagenu, lawendy, czy ekstraktu z rośliny yam pozwala na indywidualny dobór w zależności od problemu dermatologicznego. Gąbka przywraca skórze jej optymalny poziom pH oraz z łatwością usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Unikalna struktura włókien Konjac przypominająca sieć sprawia, że gąbeczka delikatnie i przyjemnie masuje skórę podczas mycia, pobudzając przy tym krążenie krwi i regenerację. W naturalny sposób pozostawia skórę świeżą i czystą. Preparat nie zawiera sztucznych substancji, konserwantów ani barwników. 



Krem nawilżający z oceosomami zapewnia optymalne nawilżenie i odbudowę bariery ochronnej naskórka cery suchej. Produkt ten zaopatruje skórę w ekskluzywne morskie składniki, transportowane za pomocą "oceosomów" – morskich liposomów, do serca komórek skóry. Dzięki stosowaniu tego kremu skóra staje się perfekcyjnie odżywiona i nawilżona, odzyskuje utraconą jędrność i elastyczność oraz promienieje zdrowym blaskiem. Krem może stanowić idealny podkład pod codzienny makijaż (protekcja UV).




No. 36 Jedwab w spray’u do stóp

Innowacyjny produkt do pielęgnacji i ochrony stóp. Spray z jedwabiem No.36 zabezpiecza stopy przed bolesnymi otarciami i pęcherzami oraz sprawia, że skóra naszych stóp stanie się satynowa i gładka w dotyku.




Profesjonalne lakiery do paznokci Indigo zawierają żywice winylowe, które zwiększają elastyczność i przyczepność produktu do naturalnej płytki paznokcia. Wysoka jakość składników sprawia, że lakiery nie gęstnieją podczas używania. Konsystencja ułatwia nałożenie cienkiej warstwy, która błyskawicznie schnie i gwarantuje najlepszą trwałość koloru.




BARWA SIARKOWA Maseczka siarkowa antytrądzikowa

Maseczka siarkowa antytrądzikowa Barwa Siarkowa łagodzi objawy trądziku, reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza i zwęża pory, delikatnie złuszcza naskórek. Wygładza i matuje skórę. Nie podrażnia. 




Aktywna emulsja o działaniu rewitalizującym. Pielęgnuje skórę wrażliwą, z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami krwionośnymi. Zawarte w balsamie ekstrakty wpływają korzystnie na kondycję naczyń krwionośnych skóry. Regularne stosowanie balsamu redukuje zaczerwienienia. Skutecznie zapobiega pękaniu i tworzeniu się nowych pajączków. Balsam doskonale pielęgnuje skórę – sprawia że jest miękka, wygładzona i przyjemna dotyku. Bogaty w antyutleniacze zatrzymuje na dłużej młodość skóry.

Antocyjany aroniowe –naturalne silne antyoksydanty, wzmacniają ścianki naczyń kapilarnych oraz zmniejszają obrzęki Ekstrakt z miłorzębu – działa łagodząco , przywraca skórze zdrowy koloryt

Masło shea – wspomaga barierę ochronną i pomaga utrzymać nawilżenie skóry. Zapobiega podrażnieniom

Olej migdałowy - wpływa na jędrność i elastyczność skóry, opóźniając procesy starzenia. Zmiękcza naskórek i chroni przed wpływem od negatywnych czynników zewnętrznych.




Nasycona pigmentami, kremowa pomadka idealnie się rozprowadza, pokrywając usta głębokim i trwałym kolorem. Zawiera naturalne składniki: masło kakaowe, olej awokado i wosk carnauba, które sprawiają, że usta są miękkie, zdrowe i doskonale nawilżone.



Gustowne lusterko, niezbędny dodatek każdej damskiej torebki.


Oceniając to pudełeczko zacznę od plusów:

- krem z pewnością mi się przyda, będę miała okazję testować produkt z wysokiej półki
- maseczka z Barwy z pewnością zostanie przeze mnie przetestowana, nigdy nie miałam ich produktów
- gąbeczka wygląda obiecująco. Nigdy nie miałam doczynienia z takim produktem, więc tym bardziej jestem go ciekawa. Gąbka jest twarda i miękknie od wody. Ciekawe
- balsam wygląda obiecująco. Coś zupełnie nowego i z pewnością testować będę z ciekawością
- lakier. Nie znam tej firmy, choć na wielu blogach widziałam. Kolor jak najbardziej kobiecy i trafiony
- gratis czyli jedwab w sprayu. Nie lubię tej firmy, ale dam szansę temu produktowi, gdyż może spisze się dobrze


minusy:

- strasznie tandetne lusterko. Koszmarnie słabe. Samo lustro rusza się w obudowie. Szczerze liczyłam na jakieś fajne otwierane lustereczko, a tu zwyczajne wręcz komunistyczne badziewie (mój dziadek nosił takie wraz z grzebieniem w kieszeni spodni gdy miałam 5 lat) Nie pojmuję jak tak poważna firma jak Venezia podpisała się pod taką tandetą. 
- pomadka. Pomijam to, że nie używam pomadek, bo przecież skąd Shiny ma to wiedzieć. Kolor zostawia wiele do życzenia. Jeśli już liczyłabym na jakiś nude lub krwistą czerwień. W pudełku znalazłam barbiowy tandetny róż. Strasznie podkreśla suche skórki i podbija żółty odcień zębów. Na moich ustach wygląda totalnie tandetnie. 

Pudełko oceniam na 4-


Kolejne pudełko urodzinowe, zawierać będzie kosmetyki za ponad 250 zł a wśród nich odżywka do rzęs.









Ruda

52 komentarze :

  1. Gąbeczka Yasumi fajna sprawa - miałam białą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to całkiem fajne pudełeczko♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie zawartość taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupuje tylko ich pudełeczka jak mają wyprzedaże tj, kupie jedno za 30 zł pod koniec wakacji tak robią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to i sposób, niby nie jest źle większość zużyję, ale szału nie ma

      Usuń
  5. Ciekawi mnie ten jedwab do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Majowego pudełka nie kupiłam, ale na czerwcowe czekam niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, szczególnie cieszy mnie to serum do rzęs

      Usuń
  7. na mnie wrażenie nie zrobiło ale ciekawi mnie i kusi to z odżywka do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełko całkiem fajne w zawartości swej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe produkty :)
    no to lusterko to masakra..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta gąbka jest rewelacyjna. Jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tej gąbeczki, za kolorowymi szminkami też nie przepadam (a mam ich ogrom, hahahha). Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z lakierami, rzadko maluję a mam ich sporo

      Usuń
  12. mi się pudełko bardzo podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedwab do stóp - jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znam z tego pudełka maseczkę :) Często po nią sięgamy z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jej nie miałam, ale z pewnością przetestuję

      Usuń
  15. ja zamawiałam tylko Shiny, niestety to pudełko w tym miesiącu przeciętniak straszny

    OdpowiedzUsuń
  16. w boxie zdziwiła mnie jedynie zawartość produktu Marizy sama nie wiem czemu :D...a jak na razie to myślę nad kupnem urodzinowej edycji, dlatego że w tamtym roku pudełko było świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprócz gąbeczki nic nie przykuło niestety mojej uwagi. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. lakier ładny. Bardzo ciekawi mnie ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor lakieru klasyczny i głęboki, a balsam zobaczymy

      Usuń
  19. Mnie nie powaliło. Dostałam lustereczko - wersje Adama Słodowego czyli zrob to sam. Gąbeczka obleci. A kolor szminki w stylu Barbie- róż... no hmm:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusterko porażka totalna, a pomadka barbie bez dwóch zdań. Ja nie wiem, ale kobieta tego nie przygotowywała chyba

      Usuń
  20. mi pudełko nie wpadło do gustuu..

    OdpowiedzUsuń
  21. szału nie ma, jedynie lakier do paznokci mi się spodobał :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie zachwyciło mnie to pudło ale kilka kosmetyków bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka