2015/06/11

0152 nowości ostatnich tygodni



Przez ostatnie tygodnie nazbierało mi się trochę nowości. Kosmetyki jakimś cudem wtargnęły do mojej łazienki, przybyło mi ubrań, książek i płyt. Z chęcią podzielę się z wami moimi nowościami.






1. Płyty



Zakupiłam sobie dwie płyty Sylwii Grzeszczak. Przyznam, że bardzo lubię tą wokalistkę. Drugi krążek zdecydowanie bardziej mi się podoba, piosenki moim zdaniem tworzą piękną całość, zaś pierwsza płyta jest taka trochę poszarpana. Mimo to zakup uważam za udany. 


2. Książki


Ktoś powie, że jestem głupia, ale tak zakupiłam sobie książkę, która "uczy pisać własne powieści". Autorką tego poradnika jest autorka kryminałów, dziennikarka, felietonistka. Książka nie była bardzo droga ok. 30 zł więc postanowiłam zainwestować, tym bardziej, że jak wiecie moim wielkim marzeniem jest pisanie. Kto wie, może dzięki wskazówkom mojej imienniczki uda mi się wykrzesać coś pięknego. 

Zakupiłam również dwie pozycje tej autorki:)




3. Kosmetyki


Nie ma tego dużo, ale jednak, trochę powpadało:)












4. Ubrania 

Przybyło ich sporo, głównie sukienek oczywiście. Dużo więcej znajdziecie w ostatnim poście lumpeksowym, ja zaś pokażę teraz moje ostatnie nabytki wylicytowane na allegro. Łącznie z przesyłką za wszystkie 6 zapłaciłam mniej niż 60 zł:)








5. Dodatki

Jeden a raczej bliźniaki z Biedronki





Skromnie w tym miesiącu:)

Dajcie znać czy coś wam się spodobało

Buziaki Ruda

50 komentarzy :

  1. Sole z BeBeauty lubię, kupuję:) tej akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki super. Wszystkie w moim guscie;) tez mam te biedronkowe oslonki teraz czekam az mi ziola urosna zeby moc je w nivh umiescic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia sukienka, takie lubię :) i właśnie rozwazalam zakup tej bazy z wibo. Uzywalas jej już, warto ją kupic? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka niestety jest na mnie przymała, ale też lubie taki fason. Co do bazy nie jest zła, ale cienie mi się na niej rolują troszkę, choć za 10 zł czego wymagać

      Usuń
  4. Widzę, że lubisz się z Bondą? ;) Nie czytałam ani jednej jej książki, a tak wszyscy chwalą!
    Mam podobny świecznik, tyle że z IKEA. Niemal taki sam :)
    Sylwię Grzeszczak słuchałam kiedyś... zapętlałam jej płytę :) Cierpisz na syndrom zapętlenia? ;)

    RecenzjeAmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że Bondę kupiłam na próbę:) A syndrom zapętlenia mam oj tak

      Usuń
  5. Uwielbiam tuniko-sukienki :) W sam raz na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, uwielbiam śmigać w takich tuniczkach i getrach

      Usuń
  6. Świetne sukienki udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczniki, czy osłonki do donuczek wyglądają super. Mam bardzo podobne z Ikei i trzymam w nich pędzle do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienek nigdy dość :) Też lubię Sylwię Grzeszczak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo... Bonda! ''Okularnik'' mnie zachwycił. Jakby nie patrzeć, to dzieli nas sporo lat, ale w większość Twoich ubrań sama chętnie bym wskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularnika z chęcią bym przeczytała, choć ta objętość mnie przeraża.

      Usuń
  10. Fajne nowości, ta pierwsza sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta pierwsza tuniczka czy sukienka :) Lubię takie w lecie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam aloesowy żel z Isany i polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupki, szczególnie sukienki się przydadzą na lato, lubię również żele pod prysznic Kamill

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę książek Katarzyny Bondy! Udane zakupy jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bondę dopiero poznaję, mam nadzieję, że się nie zawiodę

      Usuń
  15. Żel Kamill i sól z Biedronki - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel jest świetny, podoba mi się również rabarbarowa wersja

      Usuń
  16. jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie ta baza z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spisuje się średnio, są lepsze, ale 10 zł nie ma co się cudów spodziewać

      Usuń
  17. te doniczki był w Biedronce?! o rajuu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były całkiem niedawno po 7,99. Nie mogłam się nie udać na buszowanie i nie kupić:)

      Usuń
  18. ciekawa jestem eyelinerów.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienki świetne, mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka