2015/06/17

0155 Produkt, który odmienił moje brwi



Która z nas nie wyrywała nadmiernie brwi? Która nie eksperymentowała?

Chyba każda ma na swoim koncie jakieś nie miłe wspomnienie z brwiami. Ja też. Nadmiernie je wyrywałam, u dołu, od góry z boku. Miałam taki etap w życiu, gdzie moje brwi były tak cienkie, że w zasadzie nie było ich widać. Włoski były słabe, jasne i no cóż zmasakrowane. Dopiero po latach doceniłam, jak ważną rolę pełnią na naszej twarzy. Dopiero niedawno zrozumiałam ile charakteru i ile dla wyrazu twarzy znaczą brwi. Jednak gdy sobie to uświadomiłam były w stanie bardzo kiepskim. I trzeba było się nimi zaopiekować.

Co mi w tym pomogło?





Odżywkę otrzymałam dzięki wygranemu rozdaniu u Basi Smoter. Zapewne sama bym sobie nie kupiła, gdyż jej cena jest dla mnie za wysoka. Ale o tym za chwilę.










Jak widzicie produkt wygląda jak błyszczyk. Aplikator oraz opakowanie bardzo go przypomina. Zawartość jednak nie jest jak błyszczyk, a raczej jak dość wodnisty żel. Bez koloru i bez zapachu. Aplikator bardzo praktyczny i przyjemny. No i co zaczęłam testowanie. Codziennie malowałam sobie tym czymś brwi rano i wieczorem przez ponad miesiąc. Nakładało się całkiem w porządku nie było żadnych problemów. Produkt nie wywołał u mnie uczulenia, podrażnienia, nie przesuszał skóry. 

Efekty? Po miesiącu moje wyskubane brwi zaczęły odrastać w zastraszającym tempie, zrobiły się intensywne w kolorze i zdecydowanie zaczęłam widzieć w nich jakiś kształt. Teraz mogłam je profesjonalnie wyskubać u kosmetyczki. Gdy dotykam włosków czuję, że są mocne i gęste. W lustrze natomiast dostrzegam diametralną zmianę. Brwi są zdecydowanie zarysowane, nie trzeba poprawiać ich obrysu. 

Cóż tu więcej mówić, jestem mega zadowolona, bo moje wyskubane brwiska nabierają kształtu i dodają wreszcie uroku, a nie szpecą. 

 Koszt produktu jest spory bo ok 269 zł. Sama bym sobie pewnie go nie kupiła. Tym bardziej cieszy mnie możliwość przetestowania. 


Moja ocena:

9/10

- za cenę


41 komentarzy :

  1. Ojej cena jest zdecydowanie wysoka, ja na szczęście nie narzekam na brwi, więc jej nie potrzebuję. Ale skoro tak dobrze działa to jest warta swojej ceny.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście z brwiami nie mam problemu i nie mam na co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajnie... Tez bym chciała ale cena zwaliła mnie z nog:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, gdyby nie to, że wygrałam to cudo, to cena zapewne by mnie skutecznie odstraszyła

      Usuń
  4. U mnie brwi rosną szczodrze ,ale gdyby tak samo działa ta odżywka na rzęsy to naskładała bym w śwince skarbonce na jej zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje rosły nieźle do momentu jak ich nie zaatakowałam pensetą

      Usuń
  5. U mnie problemu z brwiami nie mam, tyle że za dużo włosków jest ;-)
    ale narzekac nie mogę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na brwi używałam tego samego co do rzęs i efekt był wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do rzęs mam jeden produkt, ale na brwi tego nie widzę

      Usuń
  7. Chciałam kupić teściowej, ale zaczęła piszczeć, że ją to uczula.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pozostawiam je naturalne, bo miałam pewien nieudany eksperyment ahhahah
    Dobrze, że nie mam z nimi większych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też eksperymentowałam i na dobre mi to nie wyszło

      Usuń
  9. Chciałabym....chciała....:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że mnie mocno zaintrygowałaś. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak zadziała, ale wydaje mi się, że podobnie jak u mnie

      Usuń
  11. Szkoda, że nie pokazałaś efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym zobaczyła ;-)

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa efektów, domyślam się, że odżywka działa bo sama stosowałam inna odżywkę na rzęsy i jest duża różnica :-)

      Usuń
    3. nie zrobiłam zdjęć przed więc zdjęcia po nie miały by większego sensu

      Usuń
  12. Cieszę się, że tak dobrze u Ciebie zadziałała. Ja ostatnio zakończyłam kurację do rzęs i dosłownie mogę nimi zamiatać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:) ja z moich brwi jestem zadowolona nie ma co:)

      Usuń
  13. Sporo kosztuje ale jak działa cuda to warto.

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak produkt sporo kosztuje, ale czasem znajdziemy się w takiej sytuacji że ratujemy się takimi rzeczami. Ja miałam kiedyś dosłownie dziurę w brwiach i wiem jak się z nią męczyłam, wtedy jeszcze nie było modne tak bardzo takie kosmetyki, gdyby teraz coś mi się takeigo zdarzyło poważnie zastanowiłabym się nad zakupem tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda czasami taki kosmetyk ratuje z opresji

      Usuń
  15. świetnie, że działa !
    ja niedługo mam zamiar kupić coś do rzęs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się cieszę, że taki produkt do rzęs był w pudełku Shiny

      Usuń
  16. Cena faktycznie odstrasza.
    Obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam.
    peniata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cena zabija :( Ja swoje brwi odratowałam za pomocą słynnego Jantaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżyku, dobrze, że nie eksperymentowałem nagminnie z brwiami. Teraz pewnie bym zagryzała zęby i smarowała tym drogim acz działającym ustrojstwem!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka