2015/06/30

0161 kanały na YT, które często odwiedzam




Wiele z nas ogląda filmiki na YT. Wiele z nas je również kręci. Ja należę jednak do oglądaczy i mam kilka swoich ulubionych stałych "prezenterów". Zapewne wiele z nich jest wam znanych, ale może zainspiruję was czymś nowym i świeżym. Dla mnie YT to alternatywa alternatywa telewizji, w której zazwyczaj nic nie ma prócz powtórek M jak Miłość. Stąd też przeglądam wiele kanałów w poszukiwaniu czegoś ciekawego. Co mogę wam polecić?






1. Red Lipstick Monster

Ewy chyba nie trzeba przedstawiać. Jedna z najpopularniejszych YT-erek. Uwielbiam ją za spontaniczność, szczerość i jej zwariowane filmiki. Początkowo nie przypadła mi do gustu, jednak z każdym filmem kupowała mnie coraz bardziej. Dziś nie ma tygodnia bym czegoś na jej kanale nie oglądała. 


2. Stylizacje.tv

Karolina to chyba najbardziej znana z naszych rodzimych vlogerek. Bardzo ją lubię oglądać, choć czasami mam wrażenie, że się wymądrza i pokazuje co to nie ona. Jednak biorąc pod uwagę całokształt wracam na jej kanał regularnie. 




3. Lamakeupebella


Odkryłam ją stosunkowo niedawno. Zuzia jest rozgadaną, spontaniczną i pozytywną dziewczyną. Ma śliczne oczy, na które mogę patrzeć i patrzeć. Miło się ją ogląda, w wielu kwestiach inspiruje. Polecam wam jej kanał, można się czegoś nauczyć, pośmiać, popłakać:) Świetna dziewczyna. 



4. Katarzyna Skibińska


Oglądam na jej kanale głównie filmy, w których pokazuje co upolowała na ciuchach. Trochę chaotyczna, ale pozytywna i prawdziwa dziewczyna. Często pokazuje fajne ciuszki, które upolowała za grosze, a ja uwielbiam takie zakupy, więc tym bardziej miło mi się ogląda Kasi filmy. 



5. paei100 

Piotrek to jest mistrz:) Uwielbiam tego pokręconego chłopaka. Świetny był w Top Chefie i w Piekielnej kuchni. Świetny gość, spontaniczny, a przy tym medialny, ale pozytywnie. Jego filmy z testami są hitami internetu, a szczególnie ten z testem tatara od Sokołowa:) Siemanko, witam w mojej kuchni- kocham to




6. Niekryty krytyk

Maciek to chyba najbardziej rozpoznawalny vloger płci męskiej. Jego filmy pełne ironii, pełne przemyśleń na konkretny temat, są przeze mnie bardzo lubiane. Uwielbiam jego parodie i jajcarskie podejście do życia. Ma bardzo przyjemny głos i świetne poczucie humoru.




7. Raaadzka

Radzki chyba nie trzeba przedstawiać, dziewczyna świetna i oryginalna. Wrocławianka. Bardzo lubię jej filmy o sylwetkach i te, gdzie ubiera zwykłe dziewczyny. Ma świetne wyczucie stylu, kolorów. Miło się na nią patrzy i można słuchać z zamkniętymi oczami.






8. Polimaty

Ten kanał odkryłam przypadkiem. I co zobaczyłam? Chłopaka z reklamy Millenium. Uwielbiam jego głos, dykcję i sposób jaki mówi. Mogę go słuchać z zamkniętymi oczami. Poza tym filmy są bardzo ciekawe, dotyczą języka polskiego, wymowy, pisowni, znaczenia słów itp. Świetny kanał i znajoma twarz:)



9. Mówiąc inaczej

Kanał prowadzi przesympatyczna młoda polonistka. Uczy jak poprawnie używać naszego rodzimego języka. Parodiuje, czasami ironizuje i kpi, ale to wszystko po to by wbić nam coś do głowy. Ma bardzo miły głos i ogląda się ją z zaciekawieniem. Szkoda, że filmy są dość krótkie, ale za to przezabawne.




10. CO za szycie

Kanał dla fanek szycia i przeróbek czyli dla mnie. Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu maszyny i profesjonalnego przerabiania starych ubrać, a nie jak do tej pory szycia ręcznego lub podrzucania babci:) Ania nie dość, że ruda:) to niesamowicie kreatywna, sympatyczna osoba, no i z Wrocławia. Uwielbiam jej tutoriale.




Znacie, któryś z kanałów pokazanych w tym wpisie?

Jestem bardzo ciekawa waszych opinii

Ruda

56 komentarzy :

  1. Nie znam żadnego, za to bardzo lubię oglądać nissiax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś ją oglądałam, jednak za dużo mówi o rzeczach niedostępnych w Polsce jak dla mnie

      Usuń
  2. pierwsze trzy też oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie RLM subskrybuje i lubie jej filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Regularnie oglądam jedynie Stylizacje z tych przedstawionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja po reklamie millenium nie trawię gościa z polimatów, to trzystaSZEJdziesiąt śniło mi się po nocach:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przedstawionych regularnie oglądam jedynie Stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam paei100 i jego przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa pierwsze kanały również odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądam RLM i Stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie że polecasz tyle kanałów :) Z tych oglądam tylko Red Lipstick monster a na inne muszę z ciekawości zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam Ewę, Karolinę i Niekrytego. Ewa jest spoko :D Co do KAroliny mam taki sam stosunek jak Ty, a Niekryty u mnie już dawno odszedł w odstawkę. A z zagranicznych kogoś oglądasz? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina mnie zaczęła wkurzać, aczkolwiek ją lubię

      Usuń
  12. Znam tylko 2 pierwsze kanały i bardzo lubię, szczególnie Karolinę :) Jeszcze oglądam jej kanał z Darkiem - hejłobuzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejłobuzy są niezłe, ale trochę mnie razi nadmierna prywata

      Usuń
  13. O żesz... Stara chyba jestem, bo zaprawdę powiadam - nie znam ani jednego z tych youtuberow:) Nadrobię wieczorkiem późnym po uśpieniu malucha (dziś mój dyżur);)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja częściej oglądam zagraniczne youtuberki, ale z polskich lubię RLM i Maxi :) heh sama niedawno założyłam kanał na YT.. :P obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zagranicznych raczej nie oglądam, bo wkurza mnie, że często pokazują produkty niedostępne u nas

      Usuń
  15. Kiedyś miałam ''fazę'' na yt, ale ostatnio zaczęło mi się to nudzić, wolę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam w ogóle tych kanałów, ale mogę poznać. Czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na połowę z nich też wchodzę ;-)
    chociaż ostatnio niekryty krytyk rządzi z powodu poznania do w moim mieście Łodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie tylko ja jestem ich fanką

      Usuń
  18. Chętnie obejrzę haule z sh, dzięki za podpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nałogowo oglądam tylko maxineczkę, nie wiem czemu, ale wolę klasyczne, pisane blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie znam i również odwiedzam :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Paulinę z mówiąc inaczej bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna dziewczyna, bardzo miło się jej słucha

      Usuń
  22. bardzo dziękuję misiu kolorowy :) Pozdrawiam i ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre i to, większość nie zna tych kanałów

    OdpowiedzUsuń
  24. wiekszosc znam :D od Piotrka lubie testy , idzie sie posmiac haha :D obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko oglądam kanały na YT:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka