2015/06/07

0150 Czego ostatnio słucha Ruda





Kilka ciekawych dla mnie nut, które towarzyszą mi od jakiegoś czasu:)

Mogę nie trafić w wasze gusta- bywa, ja tej muzy słucham namiętnie.






1. Piosenka, która mnie cholernie pozytywnie nastraja- choć jest banalna i prosta- ma w sobie jakieś pozytywne wibracje



2. Jak nie lubię francuskiej muzyki tak na punkcie Indili oszalałam


3. Strasznie podoba mi się ta piosenka i efekt jaki daje ten chóralny grzmot



4. Na film się nie wybrałam, książkę z bólem serca czytałam, za to ścieżka dźwiękowa w wykonaniu Ellie mistrzostwo



5. Kiedy słyszę tą nutę płakać mi się chce, a słucham często


6. Choć nie lubię tego Pana, to ta piosenka cholernie mi się podoba i często jej słucham



7. Tego komentować nie trzeba- najlepsza piosenka Sylwii moim zdaniem



8. Strasznie pozytywny kawałek, często brzmi w moich głośnikach

9. Powróciłam



10. Chyba kupię jego płytę



11. Zdobyć jej płytę łatwo nie było, ale się udało. Uwielbiam ten kawałek i TEN GŁOS



12. Wróciłam do ich płyty po długiej przerwie- uwielbiam


13. Szczera prawda


14. .............



15. Nie lubię Eurowizji, bo to od lat konkurs polityczny a nie muzyczny, jednak ta piosenka cholernie chwyta mnie za serducho i zasłużenie wygrała.



Buziaki

28 komentarzy :

  1. Pierwszą piosenkę tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe utworki, o niektórych mi przypomniałaś :) Dach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza nutke również często teraz słucham: *

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Love me like you do". Świetny kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  5. spora część z tych piosenek bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dużo z tych piosenek też lubię, wiadomo dołączyłabym inne, ale czesto jest tak że nazwe nie pamiętam zespołu który gra ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami też coś usłyszę, długo szukam w internecie:)

      Usuń
  7. Kompletnie nie mój gatunek muzyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Indila i Ellie Goulding zajmują u mnie pierwsze miejsce :) A ''Duch'' Szymona Wydra jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo lubiłam Comę, dziś rzadziej jej słucham.

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku trafiłam na na album Florence + The Machine i do mnie całkowicie nie trafił... Za to Endless Forms Most Beautiful Nightwisha przekroczył moje oczekiwania (w pozytywną stronę ;) ).
    Może to zabrzmi dziwnie, ale odkrywając starsze utwory, albumy różnych artystów (w tym DIO, Led Zeppelin, Enya) poszerzam swoje horyzonty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z tych piosenek to nie moje klimaty, ale Comę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka