2015/06/21

0157 linery od lovely



Lato w pełni, wakacje za pasem. Każda z nas w tym czasie chciałaby mieć na oku coś fajnego. Ciężkie, ciemnie makijaże odchodzą na półki, a na oko wędrują pastele, kolory, ogólnie ożywienie.

Jakiś czas temu o czym wam pisałam, zakupiłam sobie dwa linery od Lovely. Czemu tylko 2 a nie wszystkie 3? Stwierdziłam, że różowa kreska na oku nie jest dla mnie.

A więc jak te dwa moje skarby wyglądają?







Czyż nie są piękne?




Jestem posiadaczką zieleni i błękitu. Oba mają piekne żywe kolory. Pędzelek jak widać cieniutki, liner wodnisty. Aplikacja bywa trudna, ale do zniesienia. Nie jestem mistrzynią kresek, ba raczej beznadziejną amatorką, ale jak na moje umiejętności, to wyglądają na powiece znośnie. Kolor po kilku godzinach mniej więcej 4-5 zaczyna blednąć. Po zrobieniu makijażu rano, wieczorem jest zdecydowanie słabiej widoczny. Zwyczajnie zanika. Nie kruszy się brzydko i nie odbija na powiece, no chyba, że zaczniemy mrugać namiętnie, gdy jest mokry. Przy aplikacji zaznaczyć trzeba, że jedno pociągnięcie nie wystarczy. Trzeba przejechać kilka razy po powiece, jednak nie jest to chyba straszny problem. Ogólnie rzecz ujmując na lato są niesamowite. Bardzo ożywiają i dodają uroku. 












Cena to mniej niż 10 zł od sztuki, coś koło 8 zł chyba. Dostępne w zasadzie w każdym Rossmanie.

Moja ocena 

8/10
- za zbyt słabą trwałość, choć za 7 zł czego wymagać:)
- za wodnistą konsystencje

50 komentarzy :

  1. Nie używam tego typu produktów, więc i tak bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają piękne odcienie :) Ale lepiej robić kolorowe kreski nad kreską ciemną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaje sie od dwóch miesięcy na ten niebieski, ale wszędzie jest wykupiony! Zazdroszczę, ze udało Ci sie na niego trafić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę pięknie. Muszę się w nie zaopatrzeć!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki wybrałaś, bardzo letnie i na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę nie moje kolorki ale ty wyglądasz w nich świetnie :) P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się efekt na powiece, fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolory :) jestem ciekawa jak ten roż wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie brałam, bo jakoś róż na powiekach mnie nie przekonuje

      Usuń
  9. Powiem Ci,że wyglada bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki są cudowne, ale to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy się w takiej kolorystyce dobrze czuje

      Usuń
  11. hmm jakoś mnie nie ciągnie do nich. wolę zwykłe (czarne) eyelinery choć czasami lubię kolorową kreskę, ale wtedy robię ją cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przyznam, że konsystencja mnie nie zachęca, ale sam kolor wynagradza

      Usuń
  12. Zazdroszczę umiejętności robienia kresek. Mnie udaje się raz na miesiąc i to wtedy, gry próbuję sobie w domu, a kiedy gdzieś mam wyjśc, pfffff... Jedna się udaje, druga ble. Po 10 próbach moja powieka wygląda jak śliwka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jakie umiejętności. Nie umiem wcale, a te kreski robiła 10 minut każda

      Usuń
  13. Mam czarny i nawet go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam lekko zielony i ma straszna konsystencje;/

    OdpowiedzUsuń
  15. choć wyglądają ładnie, to nie skuszę się.. jak kupiłam z wibo to strasznie mi pękał no powiece, jestem pewna że ten też by tak robił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na powiece nie pęka, ale znika po 4-5 godz

      Usuń
  16. Nie skuszę się, bowiem nie używam takich kosmetyków. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na co dzień też nie, ale latem można zaszaleć

      Usuń
  17. Oba kolory bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama nie używam ale ładne, żywe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja nie wiem, u mnie wytrzymują dopóki ich nie zmyję :D Kolory są świetne, ja je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie to wygląda, ale na kimś, ja raczej nie czułam się dobrze w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się początkowo ich bałam, ale teraz do przodu

      Usuń
  21. Ja mam w kolorze niebieskim od Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. z tych dwóch linerów można by było zrobić fajną kreskę ombre :) ja kupiłam sobie jedynie zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam o tych linerach ale chyba wolę namalować kreskę cieniem i pędzelkiem

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie żywe kolorki na oczach, muszę się rozejrzeć za tymi linerami :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Cieszę się, że jesteście ze mną.
Nie bawię się we wspólną obserwację, obserwuję tylko blogi, które mi się podobają.
Dla mnie nie liczy się ilość a jakość:)
aha i nie spamujcie, zawsze staram się czytać wszystkich, którzy mnie odwiedzają.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka